Otsi
Artiklite sarjad
- Nooruse kool 5 (2)
- Vilistlase vaatepunkt (17)
- Kümme küsimust (27)
- Bookstagramid (63)
- n päeva lõpetamiseni (40)
- Eesti päev (18)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
14. oktoober
- Riko Reinväli 7.k
- Tomi Jelissejev 5.b
15. oktoober
- Brita Parkja 7.k
- Ott-Sander Ottis 7.k
16. oktoober
- Alan Truu 7.k
- Artur Aeg 2.b
- Karl Jakob Tiirik 2.c
19. oktoober
- Kahro Tang 1.a
- Rasmus Rauk 8.a
20. oktoober
- Carl Erik Trumm 7.k
21. oktoober
- Henri Sink 5.a
Töötajate sünnipäevad
15. oktoober
- Kristin Lauri
- Maili Rasva
17. oktoober
- Renat Ränk
1.–2. klassi kunstiringi õpilased joonistasid oma sõprade portreid. Tööde autorid on Tuuli Metshein 1.c klassist, Sebastian Mägi 1.b klassist ja Iti Jõevere 2.b klassist.

„Saladuslik saar“ on Jules Verne'i romaan, mis jutustab viie mehe elust asustamata saarel. Ellujäämise nimel tuleb neil võidelda loodusjõudude ja piraatidega. Linda kirjutas oma loo saladuslikust saarest.

Tiina Laanemi „Kollase kassi komando“ on seikluslik krimielemendiga lugu ühe linnajao laste tegemisest. Raamat on Tartu lastekirjanduse Lapsepõlve auhinna nominent 2021.

Aprillikuisest lumesajust hoolimata on alanud kevad ning peagi hakkavad liblikad lendama. Liblikad on ühed armastatumad putukad — nad on kui lendavad lilleõied, mis oma värvikirevusega pimestavad.
Just sellised tulid välja ka 1.b klassi laste joonistatud liblikad.
Laupäeval, 3. aprillil toimusid Kuressaare spordikeskuse kergejõustikuhallis Saaremaa koolinoorte sisekergejõustiku meistrivõistlused D-vanuseklassile (aastal 2011 sündinud ja noorematele lastele).
Üle-eelmisel nädalal külastasid meie kooli õpilased ja õpetajad Bulgaariast, Portugalist, Türgist ja Leedust seoses Erasmus+ projektiga „Teachers and Students Experiencing the Meaning of STEM“. Projekti eesmärgiks on tõsta projektis osalejate teadlikkust globaalsetest probleemidest ning ökoloogiast. Seekord oli teemaks valgusreostus. Saime teadmisi erinevate maade valgusreostuse probleemide kohta, esitlesime Saaremaa ja Eesti kohta oma nägemust valgusreostuse esinemisest. Nädala jooksul näitasime külalistele meie kodusaart ning tutvustasime oma kultuuri. Kõige põnevam osa oli, et külalistega saime suhelda ainult inglise keele vahendusel.

14.–18. märtsil osales viis 8. klassi õpilast õpirändel Erasmus+ projekti (MARKA – innovation and inclusion in the construction of an identity curriculum 2020/2023) raames Itaalia pealinnas Roomas. Lisaks Kuressaare Nooruse Koolile osalesid partnerkoolid Portugalist, Itaaliast, Põhja-Makedooniast ning teadustööga seotud FPCE Ülikool Porto. Antud projekti eesmärk on regionaalse identiteedi laiaulatuslik sidumine kooli õppekavaga.

Šoti kirjaniku Robert Louis Stevensoni noorteromaanis „Aarete saar“ otsib teismeline Jim aardekaardi järgi koos oma sõpradega kaugel saarel mereröövlite aaret. Sama pealkirjaga loo kirjutas tunnis Trevor.

14.–18. märtsil toimus Erasmus+ projekti „Our Future Life in Digital World“ 3. õpiränne Saksamaal, väikses Neuwiedi linnas. Fookuseks oli digitaliseeruv tööstus. Reisil osalesid meie kooli 9. klasside õpilased.
TV 10 Olümpiastarti III vabariiklk etapp toimus laupäeval, 26. märtsil Tartu Ülikooli kergejõustikuhallis. Meie kooli esindasid Karl-Arthur Sepp (4.b), Mihkel Kaju (4.c), Andro Jürisson (6.b), Karl-Martin Kremm (6.b) ja Marili Paimre (7.a).
Õpilased jäljendasid Eesti graafiku Günther Reindorffi töid. Joonistuste autoriteks on Emma Kruuser ja Angel Ellermaa 9.a klassist ning Liisa Sall 8.b klassist.

Jack Londoni raamatus „Valgekihv“ saab hundikoopas sündinud väikesest sõbralikust kutsikast algul kelgukoer, siis aga võitluskoer. Sellest olukorrast pääseb ta tänu uuele peremehele. Sanderi samanimeline lugu jutustab kassist ja teistestki.
Tulpide voltimine tõi klassi mõnusa kevadmeeleolu. Nüüd ootame, millal aias tulbid õitsema hakkavad.

Teatripäeva Esimene Vaatus on I kooliastme õpilastele esimene lavale minek näidendiga. Seepärast astumegi üles viimastena, et veel harjutada ja viimistleda näidendeid.
Esimene Vaatus toimub neljapäeval, 7. aprillil ja meie teemaks on „Mäng on väikese inimese töö“. Vaatame, mis kell ja millises järjekorras lavale tullakse.

Alates 2019. aastast on meie kool liitunud VEPA Käitumisoskuste Mängu programmiga, mille eesmärk on kaasa aidata õpilaste eneseregulatsiooni ja sotsiaal-emotsionaalsete oskuste arengule. Meie koolis rakendavad VEPA metoodikat paljud I kooliastme õpetajad ning mõned II kooliastme õpetajad.

Üllatus! Kui sünnipäevalaps koolimajja jõudis, olid lilled, fotograaf, head sõnad ja armsad sõbrad juba ootamas.
Palju õnne, täna tähistab oma viielist juubelisünnipäeva Sirje Mehik!
Väikesed ja ilusad detailid, armsalt kodukootud etendus, veenvad vanurid, teistmoodi lähenemine, detailideni viimistletus, mõnus õhkkond, andekad ja loova mõtlemisega noored – sellised ja mitmed teised tunnustavad sõnad kõlasid Kolmandal Vaatusel nähtud etenduste kohta nii žüriiruumis kui ka publiku seast. Nii on, Kolmas Vaatus tekitas mõnusaid emotsioone ja näitas meie noorte motiveeritust ning leidlikkust. Oli nauditav õhtu, mille tulemused, tagasiside ja videod on nüüd teie ees!
3.c klassi õpilased tutvusid meie naaberriikidega. Saime teada, millised on lähinaabrite rahvuslinnud ja -lilled.
Seekord meisterdasime meie põhjanaabrite soomlaste rahvuslinnu laululuige.
Kuulutused
