Otsi
Artiklite sarjad
- Vilistlase vaatepunkt (1)
- Bookstagramid (49)
- Kümme küsimust (4)
- n päeva lõpetamiseni (35)
- Eesti päev (15)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
21. november
- Liisa Loorits 3.a
- Stanislav Ihnatenko 2.c
22. november
- Imogen Metsniit 5.c
- Kristelle Kiil 8.b
24. november
- Krister Ivalo 3.a
- Tevin Kaljo 3.a
25. november
- Katreen Sepp 8.c
- Liisbet Sepp 9.b
- Theron Kütt 9.d
26. november
- Brenda Reinmägi 1.c
- Karola Koppel 2.b
27. november
- Brait Orav 6.a
- Daniel Kalaus 3.a
- Kevin Orav 6.a
- Sebastian Mägi 4.b
28. november
- Hendrik Suurpere 8.a
- Jette Saat 1.a
- Sarah-Roosi Rikmann 2.c
Töötajate sünnipäevad
23. november
- Kristiina Piipuu
26. november
- Grete Pihl
28. november
- Maren Aaviste
Mina tegin intervjuu oma vanaisa Alver Kiviga, kes on Nooruse kooli (siis Kingissepa II Keskkool) esimese lennu vilistlane. Praegu on ta spordiajakirjanik.
„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, et õppida tundma kolleege ja õpilasi väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Tänases loos vastab kümnele küsimusele Kuressaare Nooruse Kooli prantsuse keele õpetaja Piret Tuzova.
„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, et õppida tundma kolleege ja õpilasi väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Tänases loos vastab kümnele küsimusele Kuressaare Nooruse Kooli asendusõpetaja Karita Aunbaum.
„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege ja õpilasi väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab kümnele küsimusele Kuressaare Nooruse kooli inglise keele ja kunstiainete õpetaja Eliise Belinets.
Täna teen intervjuu endise Kuressaare Gümnaasiumi vilistlase Risto Paistega, kes on Hunt Kriimsilm saja tegevusega. Või mees nagu orkester.
„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, et õppida tundma kolleege ja õpilasi väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Tänases loos vastab kümnele küsimusele Kuressaare Nooruse Kooli arendusjuht Lelet Aavik-Part.
Meie intervjueeritavaks oli Maarek Suursaar, kes on FC Kuressaare jalgpallitreener ja Aste Põhikoolis liikumisõpetaja.
„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege ja õpilasi väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab kümnele küsimusele Nooruse kooli õppejuht Aire Siinvert.
Noortekonverents Lahe Koolipäev toimus sel aastal 17. oktoobril Alexela Kontserdimajas ning üritusele olid oodatud kõik koolinoored igas vanuses. Meie koolist osales 14 noort.
Ürituse jooksul astusid lavale esinejad, kes jagasid enda kogemusi hirmude teemal ning kuidas siis ikkagi nendest enda tugevused teha. Lisaks oli noortel võimalus päeva jooksul suhelda erinevate partneritega ning luua uusi tutvusi.
Asendusõpetajana sellest sügisest tööle asunud Karita Aunbaumil on selge siht silme ees – temast peab saama õpetaja. Kuidas aga meie 43. lennu vilistlasest raadiohääl Karita jõudis Tallinna Ülikooli klassiõpetaja erialale ning edasi meie kooli tööle?
Eesti keel tunni intervjueeritavaks valisime Kuressaare Gümnaasiumi 31. lennu f-klassi vilistlase Kristel Aaslaiu, kellelt uurisime, kuidas tal läheb ja mida ta mäletab oma kooliajast.
„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, et õppida tundma kolleege ja õpilasi väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Esimesena vastab kümnele küsimusele koolijuht Marit Tarkin.
Noored Kooli programm on toonud meile käesolevast õppeaastast uue matemaatikaõpetaja – Helean Tähe. Uurisime, kuidas on möödunud tema esimene kuu õpetajana ja millega ta vabal ajal tegeleb.
Kaitseväe aasta suurim õppus Kevadtorm 2024 toimus ajavahemikul 6.–17. maini Lääne-Eestis, täpsemalt Pärnu-, Lääne-, Saare- ja Hiiumaal ning Viljandimaal Mulgi vallas. Sel aastal toimus Kevadtorm 19. korda. Ka Kuressaare Nooruse Kool andis oma panuse õppuse toimumisse, olles ühe kaitseväelaste grupi majutajaks.
Lisaks osales Kevadtormi tegevustes ka Joonas Tiitson 9.d klassist. Sama klassi õpilased Reigo Mõlder ja Taavet Tenno küsisid Joonaselt tema rolli ja kogemuse kohta Kevadtormil.
Eesti Keele Instituut on ellu kutsunud programmi „Eesti keele õpe ja keeleõppe arendamine“. Keelelähetuse programmi raames on meie koolis toimetanud Maardu Gümnaasiumi kunsti-, esteetika-, arhitektuuri- ja disainiõpetaja Svetlana Atajants.
Meie kooli õpilasesindus on nüüd juba üle kahe kuu toimetanud, saanud kogemusi ning alustanud ideede realiseerimisega. Kes on meie kooli õpilasesinduses, kuidas nad ise ennast tutvustavad? Nad teevad seda kolme küsimuse kaudu. Mis on minu roll õpilasesinduses? Mida saan teha, et Nooruse koolis oleks veel parem olla? Miks on hea olla õpilasesinduses?
Reedene päev on alati olnud tore: töönädal saab sellega ümber nii õpetajal kui õpilasel ja ees ootavad kaks vaba päeva. Meie majas on see päev veel topelt tore, sest siis ilmub majja Janno. Kui küsisin, milliseid mõtteid-tundeid tekitab temas sõnapaar „reedene rõõm“ (tunniplaani-nädalaplaani valguses), sain vastuseks: „Tunnen tõesti, et reede paneb minu nädalale punkti:) Ei saa just öelda, et ma Lümanda koolis aega mugavalt mööda saadan, aga reedene päev Nooruse koolis on lõpuspurdiga täiesti võrreldav.“
Noored Kooli programm tõi meie kooli mehist täiendust Siim Usina näol. Siim on väga mitmekülgne inimene ja õpetaja: Inglismaal juurat õppinud kaitseväelane, kes õpetab nii ajalugu, ühiskonnaõpetust kui ka liikumist. Uurisimegi Siimu käest, kuidas ta just meie toredasse kooli sattus ja kuidas tal siin läinud on.