üles

Rubriik: Reportaaż
Reportaaż / Klassilood5.b klassireis
Grete Pihl, 3. juuni 2013

25. mail käisid 5.b klassi õpilased ekskursioonil Lennusadamas, õhtul vaadati muusikali "Shrek" ja 26. mail tegutseti Padise seikluspargis.

Reportaaż / KultuurMudifest „1meel“
Mai Rand, 29. mai 2013

Selleks, et kõik ilusasti ära rääkida, peab alustama hoopis kaugemalt. Alguse sai ettevõtmine sellest, et Suure-Jaanis toimuvale mudilaskooride festivalile said kohad väga kiiresti täis ja Rakvere Reaalgümnaasiumi õpetaja Elo Üleoja otsustas läbi viia paralleelselt teise mudifesti, mis sai töö käigus nimeks „1meel“. Sellele festivalile otsustasime ka meie KG mudilaskooriga Ave Sol-bemoll minna.

Reportaaż / Klassilood10.b Strasbourgis
Katariina Õunpuu, 10.b, 26. mai 2013

Euroscola projekti raames meie kooli 10.b klassi võidetud reis Strassbourgi Euroopa Parlamenti toimus eelmisel nädalal 15.05-18.05. Reisi saime preemiaks Euroscola projekti eest "Aktiivselt vanaks".

Mari Kasemets, 12.b, 25. märts 2013

Eelmise veerandi viimasel neljapäeval, 14. märtsil (mis oli ka emakeele päev) korraldasid 12. klasside Teadusmaa projektigrupi neli tüdrukut 1.–3. klassidele teadusvahetunde, kus tegime katseid ja rääkisime kuidas ained omavahel reageerivad.

Marju Kirss, 19. märts 2013

15. ja 16. märtsil toimus Tartus Chemicumis juubelinumbrilise - 60. keemiaolümpiaadi vabariiklik voor 9.-12. klasside parimatele keemiatundjatele (kokku 98 osalejat). Meie kooli esindas seal 10. klassist Paul Kolk, kes saavutas üldkokkuvõttes 4. koha (teooriavoorus III koht) ja 11. klassist Kati Vahter, kes saavutas 14. koha.

Laine Lehto, 12. märts 2013

8. ja 9. märtsil Jõgeva Gümnaasiumis toimunud XXVII Alo Mattiisenile pühendatud koolinoorte vokaalansamblite konkursil oli saarlastest edukaim KG huvikooli Inspira tütarlaste ansambel Särts (juh Pilvi Karu), kes laulis end VIII-IX klasside arvestuses II kohale. Saaremaa Ühisgümnaasiumi segaansambel Cream (juh Riina Laanes) ja meesansambel Varsakabi (juh Mari Ausmees) pälvisid mõlemad oma vanusegrupis III koha.

Tiina Käen, 4. märts 2013

Eesti Koolispordi Liidu võimlemisfestivalilt naasesid laureaaditiitlitega 12.a klassi neiud ja 12.a klassi noormehed, kes said veel lisaks eriauhinna kõige humoorikama etteaste eest.

Laura Oolup, 11.c, 1. märts 2013

21. veebruaril toimus Tiigrihüppe Sihtasutuse 16. aastakonverents Tallinnas Swissotelis, kus selle-aastaseks teemaks oli „Digiajastu laps – tarbija või looja“. KGst võtsid sellest osa õpilased Henri Rump ja Laura Oolup ning õpetajad Sirje Kereme ja Maidu Varik.

Ellen Kask, 25. veebruar 2013

Meie gümnasistid Eesti Vabariigi 95. aastapäevale pühendatud aktusel Vabadussõja mälestusmärgile lilli viimas.

Maidu Varik, 4. veebruar 2013

Eesti Euroopa Liikumise noored viisid 31. jaanuaril KG 12-ndikele läbi Euroopa Liidu toimimist, osalusdemokraatiat ning kodanikualgatust puudutava simulatsiooni.

Simulatisoonimäng oli interaktiivne ning hõlmas nii grupitööd kui ka esinemisoskust, õpilased pidid koostama postereid, videoklippe, pidama kõnesid, esitama etüüde- taustaks materjalid Euroopa Liidu ülesehituse ja toimimise kohta. Selliste praktiliste meetoditega sai selgemaks, millised on iga kodaniku võimalused panustamaks osalusdemokraatiasse Eesti tänaste sündmuste (Rahvakogu, Harta 12) taustal.

Reportaaż / Klassilood8.b käik kohtusse
Ingrid Pruunlep, 8.b, 28. jaanuar 2013

24. jaanuaril käisime meie, 8.b klassi õpilased, kohtus. Seal tuli meile rääkima kohtunik Kristel Pedassaar kõigest sellest, mis kohtus toimub. Saime palju uut ja huvitavat teada ning küsida ka ise selle kohta, mis meid juba ammu painanud oli. Tuli välja, et töö kohtus ei ole üldse selline, mida meie arvasime. Põhjus, miks me üldse sinna minna tahtsime, oli see, et hakkasime kirjanduse tunnis ka ise kohtuprotsessi lavastama ja käik kohtusse aitas meid palju edasi ning teame nüüd palju rohkem selle kohta. Oleme väga rahul, et kohtumajas käisime.

Olle Arak, 2. detsember 2012

23. - 25. novembril osalesime Tallinnas Eesti suurimal robotivõistlusel Robotex 2012. Tallinnas käisid võistlemas ning kogemusi omandamas 28 KG õpilast 9 robotiga. Robotiteks olid Lego robot Väike Tõll, kolm kevadel valminud minisumo robotit: Carmen, Ploom (Renegade) ja Old McDonald (Baruto) ning testimisjärgus robotid: minisumo robot Idu, joonejärgijad Blexo, STR1 ja QT.EX ning jalgpallirobot KGbot.

Reportaaż / ÕEMillega ÕE tegeleb?
Johanna Suurhans, 11.a, 30. november 2012

Õpilasesindus sel õppeaastal eesmärkideks võtnud pideva suhtluse arendamise terve kooliperega ja veelgi vägevamate ürituste korraldamise kui varem.

Mari Kasemets, 12.b, 8. november 2012

Vaheaja esimesel päeval, 22. oktoobril seisime kõik Kitzbergi tänaval asuvad parklas ja külmetasime. Täpsemalt öeldes, ootasime bussi, mis meid Kuivastu poole teele viiks, et lõpuks ometi see kaua oodatud reis algust saaks. Reis Pariisi suunas.

Reportaaż / Klassilood10.b klassi tegemised oktoobrikuus
Katariina Õunpuu ja Cristin Lepp, 10.b, 29. oktoober 2012

10.b sai teada, kui tegusad ja positiivsed on meie maakonna eakad inimesed.

Reportaaż / SportMeie klassi spordipäev
Gert Tammel, 9.b, 19. september 2012

Reedel, 14. septembril leidis aset meie kooli 14. spordipäev, kus loomulikult võttis ka osa 9.b klass.

Reportaaż / ÕEÕpilasesindus kõneleb
Kertu Leesmaa, 10.k, 16. aprill 2012

MÄRKA PROBLEEMI JA ANNA SELLEST MEILE TEADA!

KG õpilasesinduse 11. aprilli koosoleku teemad olid EÕELi kevadine üldkoosolek, kohtumine Kohila ja Viljandi õpilasesindustega, põhikooli kaasamine ja ÕE nähtavaks tegemine.

Reportaaż / KlassiloodE2 ja 3A
Victoria Rosing, 3.a, 15. märts 2012

E2 - Eduard Wiiralt ja Evald Okas, 3A - 3.a klassi noored kunstihuvilised.