Otsi
Artiklite sarjad
- n päeva lõpetamiseni (43)
- Nooruse kool 5 (5)
- Vilistlase vaatepunkt (25)
- Bookstagramid (64)
- Kümme küsimust (27)
- Eesti päev (18)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (49)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
25. detsember
- Kristel Parts 1.a
- Ly-Sandra Reimal 7.k
26. detsember
- Anette Rand 5.a
28. detsember
- Oskar Ormus 8.a
29. detsember
- Ruudi Turk 2.b
30. detsember
- Andreas Veldermann 5.a
- Hendrik Eist 7.k
31. detsember
- Alissa Parkja 5.c
- Aron Kask 2.a
- Karl Mathis Karon 9.a
- Nessa Tõnsau 1.a
Töötajate sünnipäevad
26. detsember
- Kristel Paju
„Kuidas läheb?“ on rubriik, kus koolileht Nooruse Meridiaan uurib, kuidas läheb meie sõpradel, kooliga tihedalt seotud (olnud) inimestel ... sest me päriselt tahame teada, kuidas teil läheb! Sarja seitsmendas loos räägivad meile oma tegemistest eelmisel aastal meie koolis 9. klassi lõpetanud ja praegu 10. klassis õppivad noored Säde Leen Holm, Joosep Berens ja Maris Sannik. Kui teiste õpingud jätkusid Saaremaa Gümnaasiumis, siis Marise õpingud jätkuvad hoopis Viljandi Gümnaasiumis.
Üle-eelmisel nädalal külastasid meie kooli õpilased ja õpetajad Bulgaariast, Portugalist, Türgist ja Leedust seoses Erasmus+ projektiga „Teachers and Students Experiencing the Meaning of STEM“. Projekti eesmärgiks on tõsta projektis osalejate teadlikkust globaalsetest probleemidest ning ökoloogiast. Seekord oli teemaks valgusreostus. Saime teadmisi erinevate maade valgusreostuse probleemide kohta, esitlesime Saaremaa ja Eesti kohta oma nägemust valgusreostuse esinemisest. Nädala jooksul näitasime külalistele meie kodusaart ning tutvustasime oma kultuuri. Kõige põnevam osa oli, et külalistega saime suhelda ainult inglise keele vahendusel.
14.–18. märtsil osales viis 8. klassi õpilast õpirändel Erasmus+ projekti (MARKA – innovation and inclusion in the construction of an identity curriculum 2020/2023) raames Itaalia pealinnas Roomas. Lisaks Kuressaare Nooruse Koolile osalesid partnerkoolid Portugalist, Itaaliast, Põhja-Makedooniast ning teadustööga seotud FPCE Ülikool Porto. Antud projekti eesmärk on regionaalse identiteedi laiaulatuslik sidumine kooli õppekavaga.
Šoti kirjaniku Robert Louis Stevensoni noorteromaanis „Aarete saar“ otsib teismeline Jim aardekaardi järgi koos oma sõpradega kaugel saarel mereröövlite aaret. Sama pealkirjaga loo kirjutas tunnis Trevor.
14.–18. märtsil toimus Erasmus+ projekti „Our Future Life in Digital World“ 3. õpiränne Saksamaal, väikses Neuwiedi linnas. Fookuseks oli digitaliseeruv tööstus. Reisil osalesid meie kooli 9. klasside õpilased.Â
TV 10 Olümpiastarti III vabariiklk etapp toimus laupäeval, 26. märtsil Tartu Ülikooli kergejõustikuhallis. Meie kooli esindasid Karl-Arthur Sepp (4.b), Mihkel Kaju (4.c), Andro Jürisson (6.b), Karl-Martin Kremm (6.b) ja Marili Paimre (7.a).
Õpilased jäljendasid Eesti graafiku Günther Reindorffi töid. Joonistuste autoriteks on Emma Kruuser ja Angel Ellermaa 9.a klassist ning Liisa Sall 8.b klassist.
Kolmapäeval, 30. märtsil toimus Nooruse kooli algklasside mõõduvõtt laulmises Nooruse Täheke 2022, kus osales kokku 42 lauljat.
Mida põnevat jäi meediaringi õpilastele silma 28. märtsil toimunud Playbackil, oli võimalik juba fotogaleriist vaadata. Nüüd saab näha ka videokatkendeid põnevatest etteastetest!
Üldsusele teadaolevalt pole Saaremaa Gümnaasiumi loomine läinud kuigi valutult ja nii on hetkel jõutud olukorda, kus kaalutakse tõsiselt Kuressaare Gümnaasiumi ja Saaremaa Ühisgümnaasiumi taasloomist.
Täna, 1. aprillil 2022 esitas kauaaegne Kuressaare Nooruse Kooli direktor Toomas Takkis lahkumisavalduse ning teatas, et asub peagi tööle Sinimäe Põhikooli direktorina.
30. märtsil võeti Riigikogus vastu otsus lühendada suvevaheaega. Põhjusena on välja toodud juba üle kahe aasta kestnud koroonaviiruse puhangu negatiivne mõju õpilaste haridusele.
Valitsuse nimel kommenteeris otsust peaminister, kelle sõnul ollakse sunnitud rakendama karme meetmed, kuna ohus on meie riigi tulevik.
Jack Londoni raamatus „Valgekihv“ saab hundikoopas sündinud väikesest sõbralikust kutsikast algul kelgukoer, siis aga võitluskoer. Sellest olukorrast pääseb ta tänu uuele peremehele. Sanderi samanimeline lugu jutustab kassist ja teistestki.
Tulpide voltimine tõi klassi mõnusa kevadmeeleolu. Nüüd ootame, millal aias tulbid õitsema hakkavad.
Teatripäeva Esimene Vaatus on I kooliastme õpilastele esimene lavale minek näidendiga. Seepärast astumegi üles viimastena, et veel harjutada ja viimistleda näidendeid.
Esimene Vaatus toimub neljapäeval, 7. aprillil ja meie teemaks on „Mäng on väikese inimese töö“. Vaatame, mis kell ja millises järjekorras lavale tullakse.
Alates 2019. aastast on meie kool liitunud VEPA Käitumisoskuste Mängu programmiga, mille eesmärk on kaasa aidata õpilaste eneseregulatsiooni ja sotsiaal-emotsionaalsete oskuste arengule. Meie koolis rakendavad VEPA metoodikat paljud I kooliastme õpetajad ning mõned II kooliastme õpetajad.
Üllatus! Kui sünnipäevalaps koolimajja jõudis, olid lilled, fotograaf, head sõnad ja armsad sõbrad juba ootamas.
Palju õnne, täna tähistab oma viielist juubelisünnipäeva Sirje Mehik!
28. märtsil toimus meie kooli aulas traditsiooniline Playback. Valiti välja grand prix ja kaks laureaati.











