Otsi
Artiklite sarjad
- Vilistlase vaatepunkt (4)
- Kümme küsimust (5)
- Bookstagramid (49)
- n päeva lõpetamiseni (35)
- Eesti päev (15)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
30. november
- Eliisabet Aer 2.c
- Minni Liise Kuusk 5.a
1. detsember
- Kevin Vilter 6.a
- Marili Paja 8.a
- Mirell Tamm 4.b
2. detsember
- Halima Essaadia Janahi 5.a
4. detsember
- Eero Sikk 2.a
- Gregor Sikk 2.a
- Karel Truumure 8.c
5. detsember
- Triinu Kaju 9.c
6. detsember
- Matvii Talimonchak 5.c
- Raiko Trei 7.d
7. detsember
- Jete Krupinš 9.b
- Mari Grepp 2.c
- Mariliis Lehtjärv 4.a
Töötajate sünnipäevad
30. november
- Raina Rääp
5. detsember
- Ülle Räim
4. oktoobril 2019 käis ungari psühholoog Tamàs Kigyòs LELLE2 projektiga seoses Kuressaare Gümnaasiumi õpilastele rääkimas inimese aju tööst ja kuidas on võimalik aju mõjutada ning petta. Siinkohal ülevaade loengust ja 10.b ning 10.c klassi õpilaste arvamused räägitust.
Uurisin praeguselt Keskkonnaministeeriumi veeosakonna peaspetsialistilt, meie tulevaselt keemiaõpetajalt Irja Truumaalt, millised „rohelised“ probleemid on praegu aktuaalsed – mõeldes tulevikule.
Süda (ladina keeles cor) on südame-veresoonkonna elund, mille töö tulemusel kantakse vajalikud ained kõikidesse elundkondadesse, elunditesse ja rakkudesse, ning tulles sujuvalt koolielu juurde, algab kogu meie kooli elu ja rütm meie kooli Südamest Maili Rasvast – uskumatu kiirusega orienteerub Maili nii dokumentides, käskkirjade vormistamises, teadete edastamises, vastuvõttude kavandamises, oma maja inimeste kuulamises ja nõustamises ja milles kõiges veel … Süda on ainus organ, kes töötab kogu aeg💖
Meie kooli õpetajate päeval sai end õpetaja rollis proovile panna terve abituurium. Meediakursuse õpilased mõtisklesid veidi oma kogemuse ja õpetaja töö üle ...
Teist korda hariduskohviku formaadis toimunud 10. klasside lastevanemate koosolek tõi kokku värskete gümnasistide vanemad uue kooliaasta esimese kuu lõpunädala esmaspäeval, 23. septembril 2019. Kümnendate klasside juhatajatele olid appi tulnud kolleegid Ägedate Õpside Klubist.
Oskar ja Preili Päevalill elavad klassis 305 pealtnäha õnnelikku pereelu ning nendega on ühinenud ka väike Piia. Mis aga toimub suletud uste taga, sellest loe juba lähemalt.
1.b klassi õpilased osalesid 9. oktoobril Eesti piirkonna Lionsi klubide korraldataval heateopäeval, mille selleaastane keskne idee oli "Lapsed ja keskkond". Heateopäeva eesmärk on koos lastega mõelda ja tegutseda oma kogukonna keskkonna heaks. 1.b klassi lapsed käisid koos LC Kuressaare Pireti esindajatega kesklinna mänguväljakult lehti riisumas. Suur tänu Saaremaa vallale ja Kuressaare Linnamajandusest Marek Koppelile, kes hea abikäe ulatasid.
9.c klass kirjutas Peterburi-reisist klassikirjandi. Teie ees on neist mõtteid ja noppeid.
Kui ma mõtlen õpetajate meelespidamise peale, siis meenub mulle esimesena see, kuidas ma algklassides emaga ikka 8-9 ajal hommikul lillepoe ukse taga olen oodanud, et viia õpetajale see lilleoks. Isegi 12. klassi 1. septembri hommik ei erinenud sellest väga. Käisin nüüd klassivendadega sedasama tegemas. Ma tahan, et minu klassijuhatajad ja ka kõik ülejäänud õpetajad teaksid, et iga õie ja iga kommi sisse, mis te õpilastelt saate, on peidetud soojad tänusõnad, mida me puhteestlaslikult alati välja öelda ei oska.
Reedel said gümnaasiumiõpilased kuulda meie 39. lennu vilistlase Richard Kesküla huvitavaid elutarkusi. Meil kõigil seisab gümnaasiumi lõpus ees suur otsus: mida teha, kuhu minna, kas minna? Nii enda kui teiste kogemuste põhjal rääkis Richard meile, kuidas valida see õige eriala. Aitäh, Richard, põneva ja motiveeriva etteaste eest!
Tolleaegse E. Vilde nimelise Pedagoogilise Instituudi riikliku eksamikomisjoni otsusega omistati 1967. aastal Mariannale kehalise kasvatuse õpetaja kvalifikatsioon ja nooruke spordientusiast alustas oma pikka õpetaja- ja treenerikarjääri.
Nõnda ütleb Laura Nook 12.c klassist.
Õpetajate päeva puhul astuvad täna klasside ette koolipere kõige suuremad õpilased, kes saavad ise korraks pedagoogiametit proovida ning tänada oma õpetajaid. Tunnustust aga jagavad ka teised – on hea meel teatada, et Saare maakonna aasta gümnaasiumiõpetaja on Marit Tarkin.
1. oktoobril, teisipäeval oli 103. sünniaastapäev Saaremaa päritolu poetessil Debora Vaarandil, kes on kirjutanud: "Kasvasin kesk kadakaid, kadakaid ja kive, need on minu vennad-õed, kellel pole nime." KG aulas toimus neljandat korda Vaarandi loomingule pühendatud konkurss, kus lisaks võis kuulda ka Muhu luuletaja Juhan Smuuli loomingut.
Sel õppeaastal võtab 2.a klassi kollektiiv osa Hallikivi seiklus- ja matkaringist I! Seiklus- ja matkaring I koosneb viiest erinevast koolitusmoodulist. Matka- ja seiklusring hakkab toimuma laupäeviti. Kevadel koolituse lõpetamise puhul saab iga osaleja vastava tunnistuse.
Meie KG on võtnud nõuks tutvustada oma veergudel tulevasi tegijaid Eesti luulemaastikul. Kas ehk koormad Sinagi lauasahtlit oma värsiridadega? Ära kõhkle, vaid mõtle välja sobilik pseudonüüm ja sea sammud oma eesti keele ja kirjanduse õpetaja poole ning ehk paraneb sellest ettevõtmisest hinnegi!
Esimeses luulenurgas tutvustame hr H. Leucocephaluse loomingut, valik pealkirjastatud kui "Luulet Valgepea Merikotkalt".
„Peakokad koolis” on Eesti Peakokkade Ühenduse (EPÜ) ja Maaeluministeeriumi koostööprojekt.
Septembris ja oktoobris annavad peakokad üle Eesti asuvates koolides kodundustunde, kus peakokkade juhendamisel ja kaasabil valmivad lihtsad ja maitsvad toidud. Kokad räägivad lastega kohalikust toidust, töövõtetest, toiduohutusest ning tutvustavad koka eriala. Projekti eesmärk on tuua lapsed toidutegemise juurde ja inspireerida õpetajaid kodundustundide läbiviimisel. Projekt on suunatud 6.–8. klasside õpilastele, sellest võtavad osa 43 peakokka ning vähemalt 70 kooli üle Eesti.
Vaatamata keerulistele ilmastikuoludele, ei valmistanud suurele osale 8.b klassile (19 õpilast) ja pea poolele 8.a klassile (14 õpilast) mingit probleemi kogu päevaprogramm kaasa teha!
Palusime asjaosalistel endil seda päeva veel korra meenutada.
17. septembri hommik algas 7.a klassile teistmoodi. Tegelikult oli tunda ärevust koolis juba eelmisel päeval, sest teadsime ju kõik, et homme on päev, kus koolipingid jäävad meie poolt terveks pikaks päevaks nühkimata. Olgu, liialdasin, kaks esimest tundi pidime siiski koolimajas kannatlikult ära istuma.