Otsi
Artiklite sarjad
- Vilistlase vaatepunkt (1)
- Bookstagramid (49)
- Kümme küsimust (4)
- n päeva lõpetamiseni (35)
- Eesti päev (15)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
21. november
- Liisa Loorits 3.a
- Stanislav Ihnatenko 2.c
22. november
- Imogen Metsniit 5.c
- Kristelle Kiil 8.b
24. november
- Krister Ivalo 3.a
- Tevin Kaljo 3.a
25. november
- Katreen Sepp 8.c
- Liisbet Sepp 9.b
- Theron Kütt 9.d
26. november
- Brenda Reinmägi 1.c
- Karola Koppel 2.b
27. november
- Brait Orav 6.a
- Daniel Kalaus 3.a
- Kevin Orav 6.a
- Sebastian Mägi 4.b
28. november
- Hendrik Suurpere 8.a
- Jette Saat 1.a
- Sarah-Roosi Rikmann 2.c
Töötajate sünnipäevad
23. november
- Kristiina Piipuu
26. november
- Grete Pihl
28. november
- Maren Aaviste
3.a klassi lapsed joonistasid ja kirjutasid õpetajatele.
Septembri viimasel päeval lustisid 3. klasside lapsed Astrid Lindgreni teemapäeval. Õpilased said harjutada meeskonnatööd, mõeldes kuulsa Rootsi lastekirjaniku teoste ja tegelaste peale.
Suur kiitus vanematele, kes olid selleks päevaks valmistanud vahvad kostüümid!
Õpetajate päeva eel mõeldakse rohkem õpetajatele ja nende töödele-tegemistele. Seda tegid ka 8. ja 9. klassi õpilased, kes panid oma mõtted õpetajast ja nendele mõeldud päevast luulevormi.
7. klasside õpilased jagavad oma mõtteid, kuidas raamat on neid rõõmustanud. Alati polegi see rõõm alguse saanud lugemiselamusest, vaid hoopis probleemist, mis vajab praktilist lahendust.
Reedel, 27. septembril osalesid 7. klassid Kuressaare Ametikoolis tänavatoidupäeval. Eesti toidu kuu raames valmistasid sealsed kokaeriala õpilased peakokk Risto Laaneti ja kokaõpetaja Halliki Väli juhendamisel erinevaid kalaroogasid, mida õpilased maitsta said. Lisaks tutvustati ametikooli päevaõppe erialasid ja sai piiluda avatud tundidesse-klassiruumidesse. Meie seitsmendikud on üsna üksmeelsel seisukohal, et selliseid teistmoodi õppepäevi on väga vaja.
9. klassi kunstitundides mindi oma kujutlusvõime ja isiklike kogemuste maailma, et luua teoseid teemal „Minu rahupaik“.
Värvide, vormide ja tekstuuride kaudu mõteldi end kohtadesse, kus end kõige turvalisemalt ja rahulikumalt tunda. Olgu selleks siis reaalne paik looduses, hubane tuba või täiesti kujuteldav maailm – iga töö peegeldab autori vaadet rahule ja vaikusele.
7.a ja 7.c klassi õpilased said ülesandeks luua plakateid, mis reklaamiksid kooli ja tooksid esile selle kõige ägedamad ja erilisemad küljed. Miks on Nooruse koolis äge?
Tööd tõid esile kooli eripärad ja väärtused õpilaste pilgu läbi. Plakatid valmisid grupitöödena.
Loodusõpetuse teema „Aed ja põld“ kutsus 6.c klassi õppekäigule Rautsi tallu. Seal sai õpikutarkust päriselt näha, käega katsuda ja suuga maitsta.
2.b maalis oma suvemälestused rannakividele.
Rahulik sõit supilaudadega mööda Nasva jõge, eemal koolimelust, andis mõnusa stardi kooliaasta algusele. Vestlesime nii eesootavast kooliaastast kui ka noorte tulevikuplaanidest. Oli tõesti mõnus ja turgutav õhtupoolik.
Ühel päikesepaistelisel kolmapäeval võtsid 6.b õpilased ja giid Anni suuna Lõuna-Saaremaa poole, et tutvust teha seal leiduvate õpperadadega.
Neljapäeval, 19. septembril toimus Taritus Heino Lahe mälestusturniir jalgpallis. Suviselt soe ilm tõi kokku kahe kooli tüdrukute võistkonnad ja 12 kooli poiste tiimid. Lisaks meie kooli tüdrukutele olid kohal veel Aste neiud. Poiste konkurents oli märksa tihedam ning vastasteks olid Luce, Kaali, Pihtla, Valjala, Hariduse, Aste, Kärla, Leisi, Lümanda, Orissaare ja Muhu õpilased.
Eelmiseks reedeks said 5.c klassi õpilased ülesande uurida, milliseid muuseumieksponaate leidub nende kodudes. Üheskoos otsustati, et väärt leiud võiks tuua ka kooli teistele näitamiseks. Nii seatigi klassiruumi üles näitus „Muuseum üheks päevaks“. Leidude tutvustamiseks kujundas igaüks infosildi ja jutustas kaaslastele, kust need asjad pärit on ja miks neid kodudes alles hoitakse
Mari Grepp 2.c klassist jäädvustas paberile oma vahva fantaasialooma.
11. septembril toimus Megaaju esimene voor, kus küsimusi esitati putukaliikidest reljeefkaardi tundmiseni ning Arvi taskutest Euroopa suurima loomaaiani.
Mälumänguhooaega alustas 42 võistkonda, neist 5 õpetajate omad.
2.a klass maalis maagilisi seenemaju.
Uue kooliaasta alguses saavad õpilased meenutada suvel loetud raamatuid ning valida uusi põnevaid teoseid, millega tutvust teha. 8. klasside õpilased arutlesid tunnis kirjanduse olemuse üle, tuletasid meelde erinevaid žanre ning nende tunnuseid – ikka selleks, et oleks huvitavam kirjanduse värvikasse maailma sukelduda. Oma mõtted kirjandusest vormiti seekord haikudeks.
Sel õppeaastal algas koolinädal teisiti. Eesmärk oli pehme üleminek suvest uueks töiseks aastaks. Päev andis võimaluse klassijuhatajatel koos õpilastega eesmärgistada uut algavat õppeaastat läbi liikumise ja lennuülese koostöö.