Otsi
Artiklite sarjad
- n päeva lõpetamiseni (40)
- Bookstagramid (62)
- Kümme küsimust (21)
- Vilistlase vaatepunkt (16)
- Eesti päev (18)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
19. aprill
- Brendon Lõoke 1.b
- Hannes Pulk 6.b
- Uku Karl Jaaska 8.c
20. aprill
- Karl-Johannes Paas 7.c
21. aprill
- Gustav Kesküla 1.a
22. aprill
- Annamai Laansoo 8.c
- Karl Mattias Kahju 9.a
- Mart-Sander Aru 5.b
- Ron Markus Kivi 2.c
23. aprill
- Heti Rannama 7.a
- Kerdo Sepp 9.c
24. aprill
- Kerden Tänav 8.d
- Sten Saar 4.a
- Stiina Saar 4.a
25. aprill
- Rasmus Ink 9.c
26. aprill
- Mattias Kõrge 6.a
Töötajate sünnipäevad
21. aprill
- Eha Põld
23. aprill
- Piret Tuzova
Triinu Truumees, Kuressaare Nooruse Kooli 3. lennu vilistlane õpib täna Pärnu Koidula Gümnaasiumis. Triinu soovitab üheksandikele, et ka eksamite ajal peaks vaim olema rahulik, sest liigne ülemõtlemine lihtsalt teeb sul endal asja raskemaks.
Kolmapäeval, 19. veebruaril toimus kunstikooli õpilaste väljasõit Tallinnasse, et külastada Riigikogus olevat näitust „101 portreed“.
Meid kutsus külla Riigikogu liige Mart Maastik.

Raamat „Suhkrust ja jahust“ räägib 10. klassi tüdrukust Johannast, kes saab endale uue salapärase ja ilusa klassiõe Mia. Johanna oli väga meelitatud, et Mia temaga sõbrustada otsustas.

Veebruaris alustas Nooruse koolis tööd Renat Ränk. Renat on mees nagu orkester, kes lisaks IT-alastele tegemistele võtab enda peale ka bändi- ja heliruumi vedamise.
Kuidas Renat meie majja jõudis, saad lugeda siitsamast leheloost.
Raamat räägib, kuidas üks 16-aastane tüdruk nimega Kati Park proovib enda eluga hakkama saada, kuid tal on väga palju takistusi ja probleeme, näiteks depressioon ja uimastite kasutamine.
21. veebruaril 2025 toimus Eesti Vabariigi 107. aastapäeva puhul ainulaadne videoprojket „107 minutit Eestile“, kus kooliõpilased ja õpetajad ühendasid jõud, et esitada Eesti ajaloole ja kultuurile pühendatud lugemisi.

Lõpetamiseni on jäänud veel 100 päeva. Seda on küll vähe, aga suvi juba ootab. Ei suuda ikka veel uskuda, et talveballil oli üks viimaseid kordi, kui koos terve lennuga koolilaulu laulsime. Samas lendavad mõtted juba eksami- ja sisseastumistulemusteni.

„60 meetri jooksu alguses veidi komistasin. Arvan, et selles mõttes võib jooksu tulemusega rahule jääda.“

26.–27. veebruaril toimus kooli töötajate õppereis Viljandisse, mille raames külastati Viljandi Jakobsoni kooli ja Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemiat. Õppereisi raames saime tutvuda kahe väga erineva iseloomuga õppeasutusega ja vaadata Ugala teatri etendust „Uus tüdruk“.

Arutleva Kooli raames katsetasime 1.a kassiga arutlusmeetodeid ja jõudsime järeldusele, et ka kõige pisematega saab arutleda küll, tuleb ainult leida sobivad teemad ning moodustada paraja suurusega rühmad.

Jaanuaris toimus üleriigilise ühiskonnaõpetuse olümpiaadi veebipõhine eelvoor. Meie koolist osalesid olümpiaadil 6. ja 9. klasside õpilased.

19. veebruaril kohtusid taaskord õpilased palliplatsil Nooruse kooli meeskahurväega.

Selleks, et Nooruse kooli õpilaste hääl kõlaks selgelt ja kostuks kaugele, anname sõna Sõnaosavate noorte ringi õpilastele, kes avaldavad arvamust neid kõnetaval teemal. Tiffany Šaukštelite räägib põhikooli lõpetajale seatud ootustest, hirmudest ning võimalustest, mida tulevik tänapäeva noorele pakub.

„Kui kogu rehkendust ei jõua, tee pool, aga tee hästi.“ Seda tsitaati teavad vast kõik eestlased. Oskar Lutsu „Kevadet“ on lugenud vanaemad ja vanaisad, emad ja isad, pojad ja tütred. See kuulus raamat ühendab erinevaid põlvkondi. Või kui keegi ütleb, et sa teed kilplase tööd, siis kõik saavad aru, millest jutt käib.

„Varesele valu“ räägib sellest, kuidas üks tüdruk on kade ühe poisi peale, kuna poisil ei ole kedagi, kes tema eest hoolitseks, ja tüdruk arvab, et tema eest hoolitsetakse liiga palju, st et poisil on rohkem vabadust. Kuigi varsti see muutub.

„Kümme küsimust“ on persoonilugude rubriik, kus meie inimesed vastavad lihtsatele küsimustele, mille kaudu õppida tundma kolleege väljaspool nende harjumuspärast rolli.
Sel korral vastab küsimustele Kuressaare Nooruse Kooli muusikaõpetaja Helle Rand.

Raamat – see võib olla tükk meelelahutust nagu sinu lemmik fantaasiaromaan, tähtis ajalooallikas, näiteks kellegi tähtsa isiku elulugu, õppematerjal, nagu sinu eesti keele õpik või lihtsalt hunnik paberilehti kaante vahel; oleneb vaid sellest, mis eesmärgil sa seda kasutad ja kuidas sa seda näed. Raamatusse saab kirjutada, joonistada või jätta see hoopikski tühjaks, sest neid tehakse ju siiski iseendale või teistele – rahvale.

23. jaanuaril korraldatud emakeeleolümpiaadi piirkonnavoorus osales 15 õpilast Nooruse koolist. Olümpiaadi teema oli „500 aastat eestikeelset kirjasõna“ ning selle eesmärk oli avardada õpilaste teadmisi eesti kirjakeele ja -kultuuri ajaloost ning kujunemisest. Olümpiaad viidi läbi TÜ Moodle´i keskkonnas.
Kuulutused
