Otsi
Artiklite sarjad
- Vilistlase vaatepunkt (3)
- Kümme küsimust (5)
- Bookstagramid (49)
- n päeva lõpetamiseni (35)
- Eesti päev (15)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
27. november
- Brait Orav 6.a
- Daniel Kalaus 3.a
- Kevin Orav 6.a
- Sebastian Mägi 4.b
28. november
- Hendrik Suurpere 8.a
- Jette Saat 1.a
- Sarah-Roosi Rikmann 2.c
30. november
- Eliisabet Aer 2.c
- Minni Liise Kuusk 5.a
1. detsember
- Kevin Vilter 6.a
- Marili Paja 8.a
- Mirell Tamm 4.b
2. detsember
- Halima Essaadia Janahi 5.a
4. detsember
- Eero Sikk 2.a
- Gregor Sikk 2.a
- Karel Truumure 8.c
Töötajate sünnipäevad
28. november
- Maren Aaviste
30. november
- Raina Rääp
Sõbrapäeval mõtisklesid 9.c klassi õpilased sõpruse ja armastuse teemal ning proovisid neid sügavaid ja mitmetahulisi tundeid sõnadesse panna.
Raul Mets, 9.b klass: graafiline töö joonemänguga "Panda unistus".
Katarina Bortnikov, 9.b klass. Graafiline töö "Uudishimu teeb pikaks".
Bret Nepper, 8.b klass: Tulemas on Solistica!
Teadaolevalt on 2017. aasta laste- ja noortekultuuri aasta ning sel puhul pakun välja valiku raamatutest, mis on hea näide sellest, kuidas kultuur õpetab ümbritsevat maailma nägema. Raamatud oma selge looga ja hästi vahendava pildikeelega sisendavad noortele lugejatele tulevikuusku. Ka täiskasvanute lugemisvaras võiks olla rohkem laste ja noorteraamatuid, et osata laste mõtete ja soovidega arvestada.
Annaliisa Lindau, 5.a klass: "Oodatavad tegevused koolivaheajal!"
10.c klass kirjutas essee, kuidas on meil möödunud kolm kuud gümnasistina. Mis emotsioonid kaasnesid õpilastel uude kooli minnes? Kuidas on harjutud klassikaaslaste ja uute õpetajatega? Kuidas meeldib elu meie koolis? Selles artiklis toongi välja meeldejäävamad plussid-miinused, märkused, eesmärgid ja tsitaadid. Kui tahad teada, mis 10.c klassil mõttes oli ja ka paberile jõudis, loe edasi
Kristel Salda, 2.b klass: "Väike päkapikutüdruk, kes plaksutab, sest talle meeldivad jõulud!"
Jõuluvana juba teel,
minul koolis ingliskeel.
Igal aknal väike suss
koolist koju jookseb Juss.
Essee teemal Kolm kuud gümnasistina tundus olevat kõigile 10.a klassi õpilastele suhteliselt lihtne ülesanne. Arvamuse avaldamine ei valmistanud probleeme, kuna uude kooli või klassi tulekuga kaasnevad loomulikult mingisugused emotsioonid. Võtsin kokku loetud tekstidest üldjoontes läbivad positiivsed ja negatiivsed elamused seoses gümnaasiumisse astumisega. Loe edasi, sest läheb põnevaks ...
Karen Ool, 4.d klass: "Maagilised mustrilised luiged."
Liisa Sall, 3.b klass: "Minu imeline paabulind."
Liisa Alpstal, 8.a klass: graafiline töö "Minu kodusaar."
Kuressaare Gümnaasiumisse oli kogunenud nii vargaid, kloune, politseinikke, miime, mõrvareid kui ka poltergeiste. Kui eelmisel aastal etendati nalja ja naeru, siis sel aastal toimusid koolimajas mõrvad, vargused, oli verd ja jahu. Kõik see toimus 10. novembril Väikesel Teatriõhtul.
Kui taevas on selge võime tõelist SUPERKUUD imetleda 14. novembril.
Arre Markus Toplaan, 5.a klass: kompositsioon peegelduse ja joonemänguga.
Melani Saat, 2.b klass: "Punapeedi tüdruk kutsub juurvilju sööma: head isu!"
Karen Ool, 4.d klass: "Söön värskeid juur- ja puuvilju!"