Otsi
Artiklite sarjad
- Kümme küsimust (27)
- Bookstagramid (63)
- n päeva lõpetamiseni (40)
- Vilistlase vaatepunkt (16)
- Eesti päev (18)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
27. juuni
- Getter Mägi 6.a
- Rasmus Klimov 9.a
- Sandra Kuusk 8.d
28. juuni
- Mikk Martti Mägi 6.c
29. juuni
- Georg Osvald Ots 8.b
30. juuni
- Mia Marleena Põld 5.c
- Rosanna Rand 2.b
1. juuli
- Kristofer Niit 4.b
- Liisbet Ande 9.a
3. juuli
- Luisa Lindau 9.a
4. juuli
- Andro Jürisson 9.b
- Georg Kenneth Mehik 8.a
- Reiko Ratas 6.b
Töötajate sünnipäevad
29. juuni
- Janne Põld
3. juuli
- Elis Nõu
Ühiskond areneb ja pidevalt uuenevad ja täiustuvad ka koolielu ning õppevormid. Juba aasta on haridusministeeriumi palvel Innoves töötanud töögrupp, kes tegeleb eesti keele riigieksami e-eksami arendustööga. Sel nädalal viiakse läbi e-eksami kirjutamisosa eeltest, et selgitada välja, kuidas arendustööga edasi minna. Testi sooritas ka 23 KG abiturienti ja valdavalt olid muljed väga positiivsed. Loe lähemalt ...

Kolmanda veerandi esimesel nädalal käisime Saaremaa muuseumis jungakoolis. Muuseumitädi Jürje rääkis, et meri annab ja meri võtab. Meri annab meile kala ja meri võtab vahel ka inimesi ning laevu. Jürje näitas meile vanu meremeeste asju ja rääkis uppunud laevadest.

Ma soovin meie koolile, et lapsed ei lõhuks asju ja oleksid üksteise vastu kenad. (Aksel)

Koolivaheaja viimasel päeval sõitsid KG ja SÜGi klassiõpetajad ühisele koolitusreisile Tallinna. Reisi eesmärgiks oli tugevdada sidemeid kahe kooli õpetajate vahel ja saada uusi teadmisi kunstist.

Lumevaene koolivaheaeg viis aktiivsemad õpetajad seekord Pärnumaale Jõulumäe spordikeskusesse, et pisut akusid laadida ja osaleda Motivatsioonikoolis. Õpetajate kutsemeisterlikkust käis arendamas Andres Kuusik, Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juhataja.

2. veerandi lõpetasid väga hea ja hea tulemusega järgmised õpilased:
Kooli suurürituse auks anti kõigile tunnivaba päev ja kogu kool tegutses jälle võimlemise rütmis. 25. võimlemisvõistlusel võistles-esines kokku 801 õpilast ja 27 õpetajat, mis annab tunnistust, et meie koolis on liikumine populaarne, sunduseta. Rühmad lähevad aina rohkearvulisemaks ja sinna kuulumine on lausa prestiiiküsimus. Ja kellel polnud veel sel aastal võimalust vaibale pääseda, sai kogu üritust nautida ja analüüsida.

Minu ammune unistus alustada kõrghariduse omandamist Inglismaal sai lõpuks peale suurt ja põhjalikku ettevalmistust teoks. Esimese semestri lõpust lahutavad mind vaid kaks eksamit, mistõttu leian, et hetkel ongi parim aeg tagasi vaadata ja panna kirja senised mõtted.

Imelisi jõule kõigile soovivad 2.c klassi lapsed!

Traditsioonid Kuressaare Gümnaasiumis jätkuvad ja nii ka sel aastal saab toimuma meie koolis jõululaat, kus omaloomingulisi tooteid on võimalik müüa ja samal ajal ka ise osta. Jõululaat ja jõulutegevused toimuvad 22. detsembril kell 9–11, koolimaja kõikidel korrustel.
I poolasaasta hakkab lõppema ja käes on kokkuvõtete tegemise aeg. Kuressaare Gümnaasiumi õpilased osalesid sel õppeastal erinevatel õuesõppekäikudel, mida toetas Keskonna Investeeringute Keskus (KIK).

2.c veetis põneva õhtupooliku Mihkli talumuuseumis. Saadi osa jõuluaja toimetustest esivanemate moodi. Sepikojas taoti tulist rauda, saunas kuuldi koduvaimu pajatusi, sõideti hobusega, söödeti lambaid, valmistati õlgedest jõuluehteid ja ehtsat seasooles tanguvorsti ning mängiti mänge. Õhtu lõpuks söödi vorste ja kodusaia ning kohtuti jõulusokuga, kes müksas õnne.
20. jaanuariks tuleb gümnasistidel fikseerida 2017. a riigieksamite valikud. Aga kuna riigieksamid on kohustuslikud, siis piirdub tegelik otsustamine vaid laia või kitsa matemaatika valikuga. Võõrkeele riigieksami asemel on võimalik valida ka rahvusvaheliselt tunnustatud keeletest. Sel juhul tuleb 20. jaanuariks esitada koolile vastava eksami läbimist kinnitav tunnistus.

13. detsembril käisid nii 7.a, 7.b kui ka 7.c klassid Pärnus teatris vaatamas näidendit Alice imedemaal.
Hommikul kell pool kümme koguneti bussipeatusesse. B klass oli eraldi bussis ning a ja c klass olid koos ühes bussis. Kõik olid juba vähemalt nädal aega varem kokku leppinud, kelle kõrval istutakse või vähemalt, kus bussi osas ollakse.

Ootasime põnevusega koolipäeva lõppu, et sõita bussiga Mihkli talumuuseumisse, et osaleda jõuluprogrammis Jõulud Mihkli talus. Kohale jõudes jaotati meid kolme rühma. Minu grupp alustas ringkäiku tallis, kus tutvusime seal elavate lammastega.
Kuressaare Gümnaasiumis kümnendates klassides tutvuti lähemalt Shakespeare`i kuulsa tragöödiaga Hamlet. Igal õpilasel oli ülesanne analüüsida Hamleti kuulsat monoloogi ja see pähe õppida. Kirsina tordi peal oli Hamleti monoloogi vaba tõlgendamine ja enda mõtete põhjal filmi tegemine. 10.a soovib head vaatamist!
Sellise mõtte on välja öelnud oti kirjanik Mariel Spark, aga sellega mõte ei lõpe, kirjanik lisab, et mõne jaoks on see millegi sissepanek, mida seal pole, ja seda ei saa nimetada hariduseks. Spark nimetas seda sissetungimiseks. Milliseid muutusi vajab kool ja kuidas õpetajad, õpilased koostöös saavad enda tegemisi suunata nii, et koolis oleks tore õppida ja õpetada?
12. detsembril toimus Pärnu Koidula muuseumis 20. konkurss "Koidulauliku valgel". Saaremaad esindasid Laura-Maria Jõgi (KG, 11.c klass, juhendaja Merle Rekaya) vanemas astmes ja Uku Pokk (OG, 9. klass) nooremas astmes. Saarlaste mitmekordne võit vabariigis – nii Uku kui Laura-Maria võitsid vanuseastmete esikohad ja Laura-Maria Jõgi pälvis ka kogu konkursi grand prix´ – näitab, et saarlaste etlemiskunst, õpilaste ja õpetajate tahe tekstiõpetusega tegeleda, kannab väärikat vilja!
Kuulutused
