Otsi
Artiklite sarjad
- n päeva lõpetamiseni (43)
- Nooruse kool 5 (5)
- Vilistlase vaatepunkt (25)
- Bookstagramid (64)
- Kümme küsimust (27)
- Eesti päev (18)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (49)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
25. detsember
- Kristel Parts 1.a
- Ly-Sandra Reimal 7.k
26. detsember
- Anette Rand 5.a
28. detsember
- Oskar Ormus 8.a
29. detsember
- Ruudi Turk 2.b
30. detsember
- Andreas Veldermann 5.a
- Hendrik Eist 7.k
31. detsember
- Alissa Parkja 5.c
- Aron Kask 2.a
- Karl Mathis Karon 9.a
- Nessa Tõnsau 1.a
Töötajate sünnipäevad
26. detsember
- Kristel Paju
Nikolai Räbin on KGs väga aktiivne eri valdkondades: ta on rütmika-, programmeerimise-, vene keele ja tehnoloogiaõpetaja. Lisaks toimetab 1.–4. klassi õpilastega robootikaringis. Täna uurime lähemalt, kes on õpetaja Nikolai Räbin ja mida ta kõike teha jõuab.
Möödunud nädala neljapäeval ehk siis 19. märtsil toimus KG traditsiooniline emakeelepäeva küsikilb olude sunnil teisiti kui tavaliselt. Meie KG vahendusel sai osa võtta iga soovija 1.–12. klassini ning küsimustikud olid vastamiseks avatud kell 13.00–14.00, samal ajavahemikul, kui mälumäng oleks pidanud toimuma KG aulas. Osalusrekordi tegi 5.a klass!
Vaid kolm kuud on jäänud lõpetamiseni, eeldusel muidugi, et kaheteistkümnendike lõpuaktus ikkagi toimub õigel ajal, mis praegust olukorda arvestades ei ole üldse kindel.
12.c klassi abiturient Risto Kaseorg mõtiskleb meid kõiki haaranud teemadel. „See ei ole maailma lõpp,“ tunneb sisimas Risto, kelle mõtted on nädalaga liikunud muretusest muretsemise juurde. „Elu karantiinis on küll ebamugav, aga mitte talumatu,“ arvab Risto. (Toim.)
Maailma tabanud viirus on kõik Eesti koolid ja KG kooliperegi hoopis teise õppimise vormi viinud. Kas e-õpe on lugemine, mingilgi viisil grupitöö, õpikust õppimine ja töövihiku täitmine, kas e-õpe algab nagu koolipäevgi 8.05 või kestab määramata ajast määramata ajani – kõik see selgineb nädalate jooksul, sest kõigile on väljakutse ootamatu ja ehmatav. Üks on aga kindel: inimene ei ole loodud olema üksi ja mida rohkem me jagame positiivset, seda tervemad oleme. 12.a klassigrupis oli pärast esimest nn küberfoorumitundi hea tuju. Tervitame kõiki ja kes meist ilma muusikata saaks:-), mis siis täpselt juhtus, loe...
Traditsiooniline emakeelepäeva küsikilb toimub sel korral veidi teistmoodi. Artikli sisust leiad oma vanuseklassile mõeldud küsimustiku. Milline klass teeb osalusrekordi?
Vastamiseks on aega kuni 14.00. Jõudu lahendamisel!
Olle Arak on KG füüsikaõpetaja ja robotiklubi hing. Kui tänapäeval on robootikat pea igas koolis, siis 10 aastat tagasi olime esimeste seas. Täna räägime õpetaja Olle Arakuga robootikast.
2003. aasta oktoober – päev, mil 26. lennu kaheteistkümnendikud korraldasid sõjaväelise koolipöörde ning koolimajast sai kindral Mary Tamsalu juhtimisel õpetajatest demilitariseeritud tsoon!
Uudista arhiivifotosid galeriis ja otsi tuttavaid, ehk leiad ennastki fotodelt!
Neljapäeval, 19. märtsil saab iga soovija 1.–12. klassini Meie KG vahendusel osaleda emakeelepäeva mälumängus. Küsimused on eraldi I, II, III, IV kooliastmele ja vastamiseks on need ülal tund aega ehk kell 13.00–14.00.
Väikesest maakoolist KGsse tulnud tagasihoidlik ning tagaplaanile hoidev õpilane Anneli leidis suure kooli eksperimentaalsest klassist endale head sõbrad kogu eluks. Küllap sellesama klassi mõjutusel marssis ta ülikooli sisseastumiskatsetel eksamiruumist välja ning põrutas Tallinna Rock Summerile – otsima iseennast. Leidis ka!
Kui Anneli peaks olema ühe päeva keegi teine, oleks ta naispoliitik ja tooks pehmed teemad au sisse.
Harjuta iga päev, et arendada erinevaid kehalisi võimeid (jõudu, vastupidavust, kiirust, osavust, painduvust), tehes harjutusi, mida on koolis või trennis sulle õpetatud. Näed peagi, kuidas iga päevaga edasi arened ja ka sinu enesetunne paraneb.
Kolmapäeval, 11. märtsil, toimus Saaremaa Ühisgümnaasiumis VII maakondlik jäljendusvaadend. Kokku sai laval näha 30 etteastet ja tase oli ettearvatult väga kõrge.
Kuressaare Gümnaasiumi esindasid meie Playbacki vanuseastmete parimad klassid: 2.b, 6.a, 6.d ja 11.c.
Esimeste klasside õpilased püüdsid piltidele saabuvat kevadet! Tööde autorid on Gretel Salda 1.a klassist ja Melissa Jõeveer ning Madelin Nigol 1.c klassist.
Täna, 13. märtsil kell 9.00–18.00, saavad õpilased koolimajast ära tuua edasiseks tööks vajalikud õppevahendid.
Haigusnähtudega lastel/vanematel palun koolimajja mitte tulla.
Sada on arv, mis sisaldab kümme kümmet. Varjupaigad saatsid sõbrakuul uude koju pea sada kassi. Eesti Vabariigil täitus sada aastat. Saja rahva lood. Sada Läänemaa last käis Eesti Laulu peaproovi vaatamas. Sada päeva lõpetamiseni …
Vau. Kujutan ette, et päris paljudel praegustel kaheteistkümnendikel läheb südame alt omajagu õõnsaks, mõeldes peale eksamite õnnestumise ka veel muude oluliste valikute peale, mis neil peale lõpetamist ees seisavad.
Kuressaare Gümnaasiumi õpetaja Ene Pidmanni õpilaste kunstitöid on näha esimese korruse seintel ning aula ees keemia- ja kunstiklassi vahel. Pildid annavad iga kord neid nähes inspiratsiooni kunstiga tegeleda. Täna uurime kunstiõpetajalt, mida kujutavad tema kunstiringid.
Kuressaare Gümnaasium on suletud 17. maini.
Kuressaare Gümnaasiumi robootikavõistkonnad Mõlk, KG Triibud ja KG Magnet osalesid 7.–8. märtsini toimunud FLLi Eesti meistrivõistluste finaalis, kus saavutati 43 osavõtja seas robotimängus vastavalt 3., 7. ja 26. koht. Mõlgid teenisid ka mehhaanilise disaini karika.
Käesolevaks õppeaastaks on meie kool seadnud eesmärgiks: kool kui koostöökoda ja koostöökogu. Selle mõtte alla paigutub nii koostöö kolleegide vahel kui ka koostöö õpilastega ja lapsevanematega. Koostöö parendamisega on meie kooli õpetajad pidevalt tegelenud, kuid selleaastane veebruarikoolitus „Lõiming meie koolis“ ning sellele järgnenud väljasõit pealinna on viinud arusaama toimivast koostööst uuele tasemele.











