Otsi
Artiklite sarjad
- n päeva lõpetamiseni (43)
- Nooruse kool 5 (5)
- Vilistlase vaatepunkt (25)
- Bookstagramid (64)
- Kümme küsimust (27)
- Eesti päev (18)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (49)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
25. detsember
- Kristel Parts 1.a
- Ly-Sandra Reimal 7.k
26. detsember
- Anette Rand 5.a
28. detsember
- Oskar Ormus 8.a
29. detsember
- Ruudi Turk 2.b
30. detsember
- Andreas Veldermann 5.a
- Hendrik Eist 7.k
31. detsember
- Alissa Parkja 5.c
- Aron Kask 2.a
- Karl Mathis Karon 9.a
- Nessa Tõnsau 1.a
Töötajate sünnipäevad
26. detsember
- Kristel Paju
Ühel heal päeval leiab siilike metsast hiigelsuure põldmarja. Aga enne kui ta jõuab selle ära süüa, sekkuvad teised metsa loomad: vares, rebane, öökull ja nirk. Igaüks annab nõu, mida seesuguse ilusa mahlase marjaga peaks tegema. Siilike on päris segaduses.
Ulrika Kestere imearmsate piltide ja mõnusa muigega „Siilike, kes kuulas kõiki“ jutustab sellest, et head nõuanded tasub küll ära kuulata, aga iseendale tuleb siiski kindlaks jääda.
Praegune olukord ei ole kohe kindlasti lihtne kellegi jaoks. Nii õpilaste kui ka õpetajate jaoks on täiesti uus olukord, millega enamus meist pole varem kokku puutunud.
Kindlasti on olukorral ka õpetlikum pool, õpilastel kasvab kohusetunne ja kontroll enda õppimise üle – nüüd on tõesti olukord, kus õpilased hakkavad mõistma, et kõik käivad koolis iseenda hariduse jaoks.
Grupp KG õpetajaid otsustas, et alanud e-õppe ajal ei ole oluline, kes ja mis ainet õpetab. Juhtkonnale tehti ettepanek, et igaüks paneb, siis kui ärkab, kodukontoris üles talle hetkel põneva ülesande. Õpilased samuti magavad une täis ja siis valivad, mida lahendavad. Koolijuht soovitas siiski mitte liiga tormakas olla ja uut ideed ka testida, täna on selleks aeg. Kõik katseülesannete vastused ja suhtumine muutusesse saatke otse koolijuhile, et uuendused kiiresti rakenduksid.
Praeguses eriolukorras soovivad kõik veidi rohkem tähelepanu kui tavaliselt. Kõigil meil on hea meel, kui mõni lähedane või tuttav helistab vaid selleks, et uurida, kuidas meil läheb. See teeb südame soojaks ja paneb veidi helgema pilguga tulevikku vaatama.
Tähelepanu vajavad kõik. Emad-isad, vanaemad-vanaisad, lapsed ja lapselapsed. Eriti vajavad tähelepanu aga need, kellel ei ole lähedasi, kes nendega suhtleb ja nende eest hoolt kannab.
Tutvustan võimalust aidata eakaid, kes vajavad hetkel erilist tähelepanu.
„Kas olete hiljuti kokku juhtunud tavatult sõbraliku inimesega, kellel on hoogne rüht, tugev käepigistus ja aval, siiras naeratus?“ Nojah, see lause on laenatud Mrs Goodmani raamatu peatükist „Kuidas Jäära ära tunda?“, meie tänase sünnipäevalapse kohta passib aga „nagu rusikas silmaauku“!
Kirjutasin Jaanisele 19. märtsil kirja: „Oled võitnud võimaluse“ ja jätkasin hetke pärast „kirjutada Meie KGsse!“ – „Oi, millest täpsemalt?“ uuris Jaanis. Ja nii see kokkulepe sõlmitud sai. Jaanis võtab elus väljakutsed vastu, on sihikindel ja täpne, meie klassi filosoof ja juurdleja, kirjandiedetabeli TOP 3 mees. Tänases arvamusloos jagab Jaanis enda mõtteid ja täpsustab muu hulgas: „Kui nõuannete jagamiseks juba läks, siis soovitaks tegelikult võtta noortel kooli tõsiselt.“ Jaanise klassijuhatajana ma ei kahelnud, kui see noorhärra võimaluse võidab, siis ta panustab 100%. Aitäh Jaanisele ja mõnusat lugemist! (Marit Tarkin, klassijuhataja)
Olenemata keerulistest aegadest, jätkame „Inspira 15“ artiklisarjaga. Seekord tutvustame savikunstiringi juhendajat Maret Martinsoni.
Mõne arvates on luuletamine kõige raskem tegevus maailmas. 4.c ja klassiõpetajad proovisid seda müüti purustada ja tegid raamatuseljaluulet.
9.a klass joonistas koolielu kujutavaid karikatuure. Tööde autorid on Berlin Sipelgas, Maria Liis Metsküla ja Hanna Kitt.
Meie KG esitas koolitöötajatele terve nädala kestva fotoväljakutse, mille neljanda päeva teemaks on huvitavate kultuuriliste elamuste jagamine, olgu need siis raamatud, muusika, filmid või hoopis midagi muud põnevat.
27. märtsil tähistatakse maailmas mitut tähtpäeva: rahvusvahelist teatripäeva, Ameerika filmilavastaja Tarantino sünnipäeva ja 1976. aastal toimunud filmi „Suvi“ esilinastust. Kuid meie KG pere ja 6.d klass tähistab sel päeval eelkõige õpetaja Leleti sünnipäeva. Palju õnne meie õpetajale –kirjutab Uku Mägi Leleti klassist ja jätkab …
Uurime, mida arvavad õpilased sellest, kuidas praeguste oludega kohaneda, ja millised on nende soovitused, et endaga hakkama saada.
Soovime, et hele päike
kaua, kaua valgustaks te teed.
Saagu suureks rõõm
ja mure väikseks,
jätkugu teil ikka ühist meelt!
Eriolukorrast tulenevalt lõpetavad Kuressaare Gümnaasiumi AB-kooli rühmad sel kevadel töö planeeritust varem ja õppetunde aprilli- ja maikuu jooksul ei toimu.
Selle nädala kolmandas väljakutses on põhjust heita pilk köögipoolele, sest Meie KG üleskutse teemaks oli kokkamine! Millega õpetajad meid ajalehe vahendusel kostitavad? Loe edasi!
Kohtume juba homme ja ikka jälle uue väljakutsega!
Meie KG terve nädala pikkuse fotoväljakutse teine päev pani õpsid liikuma! Kuidas täpsemalt trenni tehakse ja ihu ning vaimu karastatakse, saad näha lisatud fotodelt.
Kohtume juba homme ja ikka jälle uue väljakutsega!
Vabamu kutsub ühiselt looma virtuaalnäitust „Ajalugu asjades“
Mälestamaks märtsiküüditamise 71. aastapäeva, kutsub Vabamu üles õpilasi ja miks mitte ka õpetajaid vaatama oma kodudes ringi ning pildistama vanu fotosid või esemeid, millega käib kaasas küüditamise lugu.
Meie KG esitas koolitöötajatele terve nädala kestva fotoväljakutse, mille esimese päeva teemaks oli kodukontor. Siit avanebki teil erakordne võimalus piiluda eriolukorra-aegse kodus püsimise ja e-õppe korralduse telgitagustesse!
Kohtume juba homme uue väljakutsega!








