Otsi
Artiklite sarjad
- Bookstagramid (45)
- n päeva lõpetamiseni (35)
- Eesti päev (15)
- Koolilehe jõululood (16)
- Suveseik (16)
- Meie koolimaja 45 (6)
- #muusikasoovitus (6)
- Nädala kunstitöö (16)
- Kuidas läheb? (17)
- Õpilane küsib (8)
- Teel ajalukku (41)
- Elu pärast KGd (50)
- Kuu tegija (15)
- Töö ja kool (13)
- Inspira 15 (22)
- Arhiivinurk (48)
Rubriigid
Valdkonnad
Õpilaste sünnipäevad
6. oktoober
- Heleena Maria Aas 7.a
- Johannes Reinfeldt 4.c
- Tomi Lepp 9.d
7. oktoober
- Karl Laul 9.d
- Sten Õigemeel 7.b
- Tymofii Bulan 5.c
8. oktoober
- Simmo Turk 8.c
10. oktoober
- Jasper Piipuu 5.b
- Kendrik Maikel Leedo 5.c
11. oktoober
- Brendon Bakhoff 9.c
- Kerret Tamm 1.c
- Säde Sulg 2.a
12. oktoober
- Benjamin Veberson 5.b
- Helena Berens 1.b
13. oktoober
- Madis Kombe 9.c
- Robert Mõisaäär 6.a
Töötajate sünnipäevad
9. oktoober
- Anita Kangur
11. oktoober
- Riina Piterskihh
Selle õppeaasta jooksul postitavad kõik meie kooli klassid neile loositud nädalal ühe foto. Nendest piltidest kujuneb tagasivaade Kuressaare Gümnaasiumi nimelise kooli viimasele aastale.
6.c klass näitab meile oma väljavalitud fotol uusi klassipusasid. Aga kuna on trimestri lõpp, on kõik üsna väsinud ning see kajastub ka asjaosaliste nägudel. „Töökat, tegusat ja teistmoodi imelist uue trimestri algust!“ soovivad õpilased kõigile. Foto autoriks on Anna Hamburg.
Järgmisel nädalal saame näha, mida põnevat valivad 11.b klassi õpilased! Kohtume!
Tuul rabistab lehti maha,
pilv kihutab rutuga
ja sügav sügisekaha
käib üle karjamaa.
J. Liiv
Siin on vaatamiseks 3.c klassi laste meisterdatud selle sügise viimased värvilised lehekesed.
Eesti Ajaloo- ja Ühiskonnaõpetajate Selts tunnustas Anni Haandit noore õpetaja preemiaga. Annit tunnustatakse silmapaistva ja aktiivse õpetajatöö, ainealase arendustegevuse ning panuse eest õppematerjalide arendamisse. Palju õnne, Anni! Oleme koolina uhked ja rõõmsad!
23.–27. novembril toimus Balti riikide kooliõpilastele mõeldud informaatikavõistlus „Ventspils IT Challenge 2020“. Oktoobris toimunud eelvoorudest pääses edasi ka kaks meie kooli võistkonda.
24. novembril toimus järjekorras 2. lõuatõmbamise võistlus.
Teisipäeval, 24. novembril toimus koolis esimest korda hüpitsaga hüplemise võistlus. Osalesid kiiremad ja osavamad tüdrukud ja poisid 1. kooliastmest, 4.–12. klasside tüdrukute võistkonnad ning õpetajate esindajad.
9.b klassi õpilased õppisid ja jäljendasid maailmakuulsaid kunstnikke. Mariliis Maasik jäljendas Vermeeri maali „Tütarlaps pärlkõrvarõngaga“.
„Nüüd minu kord suur tänu sulle öelda, et keset kaunist päeva ei öelnud, pole aega ...“ kõlab Katrin Mandeli laul, mis nii tabavalt väljendab tänutunnet nende heade inimeste vastu, tänu kelle panusele kujunes universumi viimane Suur Teatriõhtu just selliseks, nagu me teda mäletama jääme. Teatriõhtu lõpetamisel lubasin kõikidele abilistele isiklikult pikad paid üle anda ja tänaseks olen seda ka teinud. Loe edasi, kui palju häid inimesi ühe suure ürituse kordaminekuks vaja läheb.
Sel sügisel toimus koolidele ja lasteaedadele Eesti Terviseradade liikumiskampaania ja loovtööde konkurss „Hakkame liikuma“, milles osaledes oli võimalik võita koolile oma siseterviserada.
„On vastikuks muutunud ilmad ja taevas kõik ühtviisi hall ...“
Selliste ridadega algab Wimbergi kirjutatud luuletus „November“ ajakirja Täheke novembrinumbris. Sellele vaidlevad 3.b klassi õpilased vastu. Ka novembrikuusse võib värve lisada ja raagus puud saab vägagi värviküllaselt maalida. Vähemalt kunstitunnis.
Andero Uusberg Tartu Ülikoolist räägib oma videoloengus sellest, mida mõistetakse psüühikas töömälu all, millised on töömälu omadused ja funktsioon, kuidas õpetada nii, et töömälu ressurssi optimaalselt kasutada ning kuidas märgata õpetades võimalikke töömälu ülekoormavaid aspekte. On õpetajate heaolu aasta!
24. novembril oli kooli peal näha mitmeid valgesse riietatuid. Osadel rätt peas ja laps kaenlas. Kes olid need „võõrad“ ja mis puhul nad meile külla tulid?
Selle õppeaasta jooksul postitavad kõik meie kooli klassid neile loositud nädalal ühe foto. Nendest piltidest kujuneb tagasivaade Kuressaare Gümnaasiumi nimelise kooli viimasele aastale.
Selle nädala foto tuleb 7.c klassilt ning nende foto autoriks on klassijuhataja Kersti Kirs. Fotol aga katsetavad õpilased uusi õppimist soodustavaid tegevusi!
Järgmisel nädalal on 6.c kord!
Eestis kujunes kadripäev 16. sajandil, kui muinasaegse usundi hingedeaja rituaalid ja tütarde täisikka vastuvõtu riitused segunesid ristiusu püha Katariina mälestuspäeva ehk kadripäevaga. Kadripäeva peeti naistepühaks, sest selleks ajaks lõpetasid naised karjakasvatusega seotud välised sügistööd. Kadripäeva ja kadrisid on seostatud esivanemate hingede taassaabumisega. Algselt oli tõenäoliselt tegemist tütarlaste initsiatsiooniriitusega, nende vastuvõtuga täisealiste hulka. 16. sajandi lõpuks kujunes kadripäevast naiste välistööde lõpuaeg, tuli alustada tubaste ketrus- ja käsitöödega.
Kolmapäeval, 25.11 kell 19 on raadio Kadi eetris „Rendez-vous“ (loe: randevuu ehk kohtumine). Saate panid kokku Kuressaare Gümnaasiumi õpilasesinduse õpilased Paula Nõmme, Katariina Aulik ja õpetaja Merle Rekaya. Suure Teatriõhtu teemadel mõtisklevad Sandra Kuusk, grand prix’ vääriliseks tunnistatud 12.b klassi etenduse „Ei tea, tunne“ üks lavastajatest ja näitlejapreemia saanutest; Paula Nõmme,11.a klassi etenduse lavastaja; Katariina Aulik 11.c klassist ja 11.a klassi klassijuhataja Kristin Lauri. Thomas Hendrik Liivi ja Emeli Pikneriga tuleb juttu väitlemisest ja START-turniirist.
22 aastat traditsiooni on saanud ajalooks, teie ees on viimast korda Suure Teatriõhtu tulemused, lood ja muljed, mida aitasid kokku kirjutada 12.a teatrisõbrad.
Potipesijast kokaks ja siis veel jõusaali treenima? Renee töö- ja hobikarjäär on olnud põnev. Lisaks sellele lavastab 11.c noormees oma klassi Suurel Teatriõhtul etenduvat teatritükki. Tulevikus näeb ta end aga ehitusinseneriks õppimas. Tõepoolest kehtib väljend: kes teeb, see jõuab.
Eelmisel nädalal tutvus 3.a klass maalikunstnik E. Munchiga ja tema ühe kuulsama tööga „Karje“.
„Karjet“ on kujutatud iga õpilase poolt erinevate emotsioonidega, kuna õpilased ei teadnud, millist tööd jäljendama hakatakse.