Ürituse lisas: Aire Siinvert, Õppejuht
Üritus sisestatud: 30. september 2022. a. kell 14.19
Üritus muudetud: 17. oktoober 2022. a. kell 08.10
Üritus sisestatud: 30. september 2022. a. kell 14.19
Üritus muudetud: 17. oktoober 2022. a. kell 08.10
Ürituse sihtrühm:
Personalile
Ürituse nimi:
Õpetajate koolitus: Lapse keelelise arengu jälgimine ja keele omandamise toetamine põhikoolis
Toimumise kuupäev:
25. oktoober 2022. a.
Täpsem info:
Toimumine aeg: 25. oktoober kell 10.00-15.30
Toimumise koht/ruum: Osilia auditoorium
Kirjeldus:Lapse keelelise arengu jälgimine ja keele omandamise toetamine 2. grupp (Nooruse Kooli, Hariduse Kooli ja Kärla Põhikooli õpetajad)
Koolitaja: HARNO
Päevakava:
Õppekava võtmesõnad:
Mitmekeelne rühm/klass, sihtkeelne õpe, keeleline areng, rühma/klassi dünaamika,
keelekeskkond, Cummins’i nelikjaotus, LAK-õpe.
Eesmärk:
Aidata õpetajal teadvustada mitmekeelse rühma/klassi omapära ja analüüsida
olemasolevaid ressursse (õppevara, teadmised, oskused, keskkond) õppija toetamiseks;
Toetada õpetajat vajalike teadmiste ja oskuste omandamisel ning hoiakute kujundamisel lapse/õpilase eesti keele ja holistilise arengu toetamisel mitmekeelses rühmas/klassis;
Tutvustada Cummins’i nelikjaotuse mudelit kui LAK-õppe vahendit.
Õpiväljundid:
Koolitus pakub õpetajale sh lasteaia- klassi-, aine- ja keeleõpetajatele võimalust:
laiendada teadmisi ja oskusi sihtkeeles õpetamise valdkonnas;
teadvustada Eestis elavate rahvuste kultuuride erinevust ja rakendab seda teadmist oma rühma-/klassiruumis;
analüüsida olemasolevaid ressursse (õppevara, teadmised, oskused, keskkond) ja kohandada ja/või luua neid vastavalt õppija vajadustele;
kavandada ja rakendada Cummins’i nelikjaotuse mudelit teema/valdkonna raames;
saada toetust metoodiliste lahenduste leidmisel, lapse keelelise arengu jälgimisel ja keele omandamise toetamisel, sh saada infot haridusasutuse nõustamisest.
Väljastatav lõpudokument on tõend.
Koolituse ajakava
10.00-11.30 koolitus: Sihtkeelne õpikeskkond
11.30-12.00 paus/lõuna (kooli sööklas)
12.00-13.30 koolitus: keelelised õpiväljundid
13.30-13.45 paus
13.45-15.15 koolitus: Cummins´i nelikjaotus: praktika
Toimumise koht/ruum: Osilia auditoorium
Kirjeldus:Lapse keelelise arengu jälgimine ja keele omandamise toetamine 2. grupp (Nooruse Kooli, Hariduse Kooli ja Kärla Põhikooli õpetajad)
Koolitaja: HARNO
Päevakava:
Õppekava võtmesõnad:
Mitmekeelne rühm/klass, sihtkeelne õpe, keeleline areng, rühma/klassi dünaamika,
keelekeskkond, Cummins’i nelikjaotus, LAK-õpe.
Eesmärk:
Aidata õpetajal teadvustada mitmekeelse rühma/klassi omapära ja analüüsida
olemasolevaid ressursse (õppevara, teadmised, oskused, keskkond) õppija toetamiseks;
Toetada õpetajat vajalike teadmiste ja oskuste omandamisel ning hoiakute kujundamisel lapse/õpilase eesti keele ja holistilise arengu toetamisel mitmekeelses rühmas/klassis;
Tutvustada Cummins’i nelikjaotuse mudelit kui LAK-õppe vahendit.
Õpiväljundid:
Koolitus pakub õpetajale sh lasteaia- klassi-, aine- ja keeleõpetajatele võimalust:
laiendada teadmisi ja oskusi sihtkeeles õpetamise valdkonnas;
teadvustada Eestis elavate rahvuste kultuuride erinevust ja rakendab seda teadmist oma rühma-/klassiruumis;
analüüsida olemasolevaid ressursse (õppevara, teadmised, oskused, keskkond) ja kohandada ja/või luua neid vastavalt õppija vajadustele;
kavandada ja rakendada Cummins’i nelikjaotuse mudelit teema/valdkonna raames;
saada toetust metoodiliste lahenduste leidmisel, lapse keelelise arengu jälgimisel ja keele omandamise toetamisel, sh saada infot haridusasutuse nõustamisest.
Väljastatav lõpudokument on tõend.
Koolituse ajakava
10.00-11.30 koolitus: Sihtkeelne õpikeskkond
11.30-12.00 paus/lõuna (kooli sööklas)
12.00-13.30 koolitus: keelelised õpiväljundid
13.30-13.45 paus
13.45-15.15 koolitus: Cummins´i nelikjaotus: praktika
Vastutaja:
Aire Siinvert