Autor: Kristel Paju klassiõpetaja Kontakt: Kristel.Paju@nooruse.edu.ee |
Loodud: 10. jaanuar 2016. a. kell 18.06
Muudetud: 9. märts 2016. a. kell 13.18
Õppeaasta: 2015/2016
Õppekava: Põhikooli õppekava, III veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Arvuti matemaatikas suunab õpilast kasutama info- ja kommunikatsioonitehnoloogiat (IKT) eluliste probleemide lahendamiseks ning oma õppimise ja töö tõhustamiseks matemaatikas.
III VEERAND
I NÄDAL 5a
SÜT
http://www.miksike.ee/en/gtests2.html?start=1&test=537
I NÄDAL 11. - 15. jaanuar 5b
http://tube.geogebra.org/student/meVLRavou
http://ggbtu.be/mnbuu69nu
II NÄDAL 5a
Jaguvus
http://www.hot.ee/siivi32/Algarvjakordarv.htm
Algarvud ja kordarvud
http://learningapps.org/watch?v=putwaowec
Naturaalarvude lahutamine algteguriteks ?!
http://www.sluha.pri.ee/stuff/matemaatika/oppematerjal/5.klass/index.html
Matemaatilised mõisted
http://learningapps.org/watch?v=pwcvxsxkt
II NÄDAL 18. - 22. jaanuar 5b
NURGAD
http://learningapps.org/display?v=pusn7c7cj01
Geomeetrilised kujundid
http://web.zone.ee/tiia_e_testid/matemaatika_I%20kooliaste/geomeetrilised_kujundid_.htm
http://web.zone.ee/tiia_e_testid/matemaatika_I%20kooliaste/geomeetrilised_kujundid_l.htm
http://web.zone.ee/tiia_e_testid/matemaatika_I%20kooliaste/geomeetrilised_kujundid_ristsona.htm
http://web.zone.ee/tiia_e_testid/matemaatika_I%20kooliaste/geomeetrilised_kujundid.htm
Nurk ja nurkade liigid
http://www.hot.ee/kaidipalmiste/Praktiline_t66/Nurk_ja_nurkade_liigid/Nurk_ja_nurkade_liigid2.htm
III NÄDAL 25. - 29. jaanuar
http://www.kae.edu.ee/exercisedashboard
IV NÄDAL 01. - 05. veebruar
http://www.kae.edu.ee/exercisedashboard
Kümnendmurd arvteljel http://www.kae.edu.ee/exercise/kymnendmurd_arvteljel_1
V NÄDAL 8. - 12. veebruar
Harilike murdude äratundmine
http://www.kae.edu.ee/exercise/harilike_murdude_aratundmine
http://www.kae.edu.ee/exercise/harilike_murdude_aratundmine_2
Harilik murd
http://www.kidsnumbers.com/turkey-terminator-math-game.php
(vihje: tegema peab kahte asja korraga, märkima murdude nimetaja ja lugeja ja samal ajal koogiga tabama linde, et aega juurde võita!)
Kümnendmurru teisendamine ja järgud
http://www.miksike.ee/en/gtests2.html?start=1&test=3099
Loogika mängud:
http://www.sheppardsoftware.com/mathgames/fractions/memory_fractions1.htm
http://www.sheppardsoftware.com/mathgames/fractions/Balloons_fractions1.swf
Lisa:
1) haruta lahti kolm joontepesa
2) vali leheküljelt veel loogikamänge
http://games.delfi.ee/game.php?lang=1&cat=22&game=3955&page=0
VI NÄDAL 15. - 19. veebruar
Probleemi lahendamine:
http://www.kool.ee/?10352
Kümnendmurrud arvteljel
http://www.kae.edu.ee/exercise/kymnendmurd_arvteljel_1
http://www.kae.edu.ee/exercise/kymnendmurd_arvteljel_2
Kümnendmurru teisendamine ja järgud
http://www.miksike.ee/en/gtests2.html?start=1&test=596
Kümnendmurdude ümardamine
http://www.kae.edu.ee/exercise/ymardamine
Lisa:
vali leheküljelt veel loogikamänge
http://www.kool.ee/?10198#3
VII NÄDAL 22. - 26. veebruar
5a
Kümnendmurdude liitmine
http://www.kae.edu.ee/exercise/kymnendmurdude_liitmine_1
http://www.kae.edu.ee/exercise/kymnendmurdude_liitmine_2
http://www.kae.edu.ee/exercise/kymnendmurdude_liitmine_3
Pranglimine
http://miksike.ee/ (Harjuta: kümnendmurrud)
VIII NÄDAL 29.02 - 04. märts
http://palmiste.weebly.com/tehted-kuumlmnendmurdudega1.html
IX NÄDAL 7. - 11. märts
Kümnendmurdude korrutamine ja jagamine järguühikutega
http://www.thatquiz.org/tq-3/?-j12c-l5-nk-p0
Kümnendmurdude liitmine ja lahutamine
http://www.miksike.ee/en/gtests2.html?start=1&test=5337
Pranglimine kümnendmurdudega:
http://miksike.ee/#pranglimine/training
X nädal 14. - 18. märts
Kümnendmurdude jagamine
http://www.kae.edu.ee/exercise/kymnendmurdude_jagamine_1
http://mataerli.blogspot.com/search/label/arvutamine%20k%C3%BCmnendmurdudega
Lisamaterjalid: http://www.miksike.ee/en/lmtests2.html?theme=2653
http://sg.ixl.com/math/primary-6/multiply-and-divide-decimals-by-powers-of-ten
http://www.miksike.ee/en/gtests2.html?start=1&test=3044
http://www.kae.edu.ee/exercise/kymnendmurdude_korrutamine
Peastarvutamine
http://www.kool.ee/?9585
* Õpilane oskab kasutada erinevaid arvutiprogramme oma töö tõhustamiseks.
* Oskab kasutada arvutit töövahendina.
* Matemaatika ainekavas nõutud oskuste kinnistamine ja rakendamine IKT vahendite abil.
Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Teadmiste ja oskuste hindamisel kasutatakse hindeid viiepallisüsteemis (kajastuvad eKoolis). Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.
Arvuti matemaatika tunnis rakendatakse kujundava (õpilast toetava) hindamise põhimõtteid. Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist. Arvuti matemaatikas tehtud töid võib hinnata ka viiepallisüsteemis. Hinne kantakse koos vastava selgitusega matemaatika päevikusse ekoolis. Arvuti matemaatika hinne on kokkuvõttev hinnang II ja IV veerandi lõppedes - arvestatud/mittearvestatud (A/MA).
Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul. Õpilasele ja lapsevanemale meeldetuletuseks kajastub esitamata töö või sooritamata kontrolltöö eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.
Konsultatsioonid ja järelvastamine neljapäeviti kell 14.00 - 14.45 ruumis 407 või kokkuleppel õpetajaga.