0 kaarti!
Autor: Kristel Paju klassiõpetaja Kontakt: Kristel.Paju@nooruse.edu.ee |
Loodud: 31. august 2014. a. kell 12.27
Muudetud: 17. november 2014. a. kell 09.46
Õppeaasta: 2014/2015
Õppekava: Põhikooli õppekava, poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Suunata õpilast uurima-mõtlema-seostama-avastama;
huvitava ja aktiivse tegevuse võimaldamisega;
talle pidevalt uute teadmiste huviorbiiti seadmisega;
teadmiste omandamine aktiivsete võtete kättesaadavaks tegemisega;
tingimuste loomisega, mis innustaksid last uusi teadmisi ja oskusi praktiliselt kasutama;
eneseväljenduse jõukohaste võtete õpetamise ja harjutamisega.
Avastusõppes kasutatakse lapsi arendavaid interaktiivseid (aktiiv)õppemeetodeid.
I nädal 04. sept
Tähistaevas. Tähistaeva vaatlused (iseseisev töö). tv lk 5
II nädal 11. sept
Joonista loodusõpetuse õ. lk. 10-11 olevast taevakaardilt oma tähtkuju A4 paberile, proovi võimalikult täpselt ja kirjuta ilusas kirjas ka juurde oma tähtkuju; pöördele mõtle väljaise üks tähtkuju ja lisa sellele nimi. Õpilased saavad vaadelda erinevaid töid.
III nädal 18. sept
Planetaarium
IV nädal 25. sept
loodusõpetuse tv. lk. 13 (mõte sealt, teostuses veidi muudatused). Hinne kajastub kunstiõpetuse tunnis!
V nädal 02. okt
Tutvume gloobusega. Iseseisvatöö kirjelduse selgitmaine loodusõp. tv. lk. 27 ( valmistada kodus avastusõppetunniks16.10)
VI nädal 09. okt
Eesti
VII nädal 16. okt
Esitlus, hinne kajastub loodusõpetuse tunnis.
VIII nädal 30.okt
Tutvumine Eesti Atlasega, kaartidega tutvumine, info otsimine.
IX nädal 06. nov
Tutvumine Eesti Atlasega, kaartidega tutvumine, info otsimine.
X nädal 13. nov
Arvutikaardid. Teekonna leidmine ja vahemaade mõõtmine. tv lk 34-35
XI nädal 20. nov
Kontuurkaardi täitmine - mandrid, maailmajaod, mered, ookeanid
XII nädal 27. nov
Arvutikaardid. Kodukoha kaardi tegemine internetis tv lk 42-43
XIII nädal 04. dets
Vulkaani mudeldamine.
XIV nädal 11. dets
Vulkaani mudeldamine.
XV nädal 18. dets
Internetist loodusõnnetuse kohta info otsimine ja küsimustiku täitmine. tv lk 53
Õpilane:
1) õpib uurima-mõtlema-seostama-avastama ning järeldusi tegema
2) oskab looduses märgata muutusi
3) oskab kasutada arvutit info otsimiseks, õppemängudeks
4) muutub õppimises iseseisvamaks
Avastusõppes kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid.
Tööd kogub õpilane õppeaasta jooksul loodusõpetuse tööde kausta. Avastusõppes tehtud töid võib hinnata, hinne märgitakse eKoolis loodusõpetuse päevikusse.
Avastsõppe kokkuvõttev hinnang - arvestatud/mittearvestatud poolaasta lõpul.
Konsultatsioon reedel kell 13.00-13.45 ruumis 407.