Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

B-võõrkeel (V): 6b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 7. märts 2021. a. kell 15.36
Muudetud: 7. märts 2021. a. kell 15.36

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

B-võõrkeele kui teise omandatava võõrkeele õpe võimaldab õpilasel laiendada oma suhtlemisvõimalusi ja kultuurilist silmaringi, tagab juurdepääsu teadmisallikaile ning loob eeldused vahetuks suhtlemiseks, toetab edasisi õpinguid ja tegevust ühiskonnas.
Põhikooli B-võõrkele õpetusega taotletakse, et õpilane:
1) saavutab keeleoskuse taseme,mis võimaldab tal igapäevastes suhtlusolukordades toime tulla;
2) huvitub võõrkeelte õppimisest ning nende kaudu silmaringi laiendamisest;
3) omandab oskuse märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära;
4) tunneb erinevaid võõrkeelte õppimise strateegiaid ning oskab neid iseseisvalt kasutada;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ja nende kultuurist;
6) oskab kasutada eakohaseid võõrkeelseid teatmeallikaid (nt teatmeteosed, sõnaraamatud, internet), et leida vajalikku infot ka teistes valdkondades ja õppeainetes.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL 15.-19.03):
1.-2. Tund 12. Riietus. lk.61-67
3. Kus? Lk.66; h.12-11 lk.67, TV.12-8 lk.48, kordamine.

II NÄDAL (22.-26.03):
1. KONTROLLTÖÖ - tund 12: riietus, kus?
2. Tund 13. Inimene. Lk.68-69, TV.h.13-3 lk.49-50
3. Tund 13 uued sõnad lk.90-91, töö sõnavaraga; TV. h.13-5 l.50

III NÄDAL (29.03-1.04):
1. H.13-8 lk.72, h.13-9, 13-10, 13-11 lk.72; TV.h.13-6 lk.50
2. Omadussõna, omastav asesõna + nimisõna. LK.71; TV.h.13-8 lk.51, 13-7 lk.51
3. Tund 13 kordamine.

IV NÄDAL (5.03-9.04)
1. KONTROLLTÖÖ - tund 13. Inimene, omadussõna, omastav asesõna + nimisõna
2. Tund 14. Minu kool. Lk.73-75. TV.h. 14-2 lk.53
3. Tund 14 uued sõnad lk.91 TV.h.14-3 lk.53-54

V NÄDAL (12.-16.04):
1.-2. Tund 14. lk.77, TV.lk.54
3. Etteütleus: h.14-9 lk.77, töö sõnavaraga

VAHEAEG

VI NÄDAL (26.-30.04):
1. Kordamine kontrolltööks - tund 14.
2. KONTROLLTÖÖ - tund 14: kool.
3. Tund 15. Elukutsed. Lk. 79-80, TV. h.15-2 lk.56

VII NÄDAL (3-7.05):
1. Tund 15 uued sõnad lk.91. TV.h. 15-3 lk.57, õpik lk.81-82, töötama kus?
2.-3. Tund 15. Tekst "Vihm". lk.82, harjutused lk.83, TV. lk58

VIII NÄDAL (10.-14.05):
1. Etteütlus h.15-8 lk.82, töö sõnavaraga. Töötama kus?
2. Kordamine - 15 tund: elukutsed, töötama kus?
2. KONTROLLTÖÖ - tund 15: elukutsed, töötama ,kus?

IX NÄDAL (17.-21.05):
1.-2. Tund 16. Peod, tähtpäevad. Lk.84-86
3. Tund 16 sõnad lk.,91 + tähtpäevade nimetused, kordamine

X NÄDAL (24.-28.05):
1.-3. Kordamine.

XI NÄDAL (31.05 -4.06):
1.-3. Kordamine, kooliaasta lõpetamine.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
1) oskab kokku viia hääliku ja tähe;
2) oskab kasutada õpitud väljendeid ja lühilauseid III trimestril läbitud teemadel: riietus, inimene, kool, tähtpäevad.
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure,
4) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
5) oskab kirjutada õpitud sõnu ja väljendeid ning koostada neist minidialooge;
6) oskab lugeda lihtsat dialoogi ja saab loetust aru;
7) omandab III trimestril õpitud keeleteadmised: nimisõna sugu, omadussõna ühildumine nimisõnaga, omastavad asesõnad ja nende ühildumine nimisõnaga;
8) oskab õpetaja juhendamisel rakendada varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
9) oskab töötada õpetaja juhendamisel eesmärgistatult nii iseseisvalt, paaris kui rühmas;
10) oskab lugeda häälega, korrektse intonatsiooni ja hääldusega.

Hindamine üles

Hindamisel kasutatakse kujundavat ja kokkuvõtvat hindamist. Kujundaval hindamisel lähtutakse õpilase arengu võrdlemisest tema eelneva tasemega, kokkuvõtva hindamise puhul võrreldakse õpilase saavutusi taotletavate õpitulemustega.
Toimub:
- tunni töö hindamine
- koduste tööde hindamine: kirjalik, suuline
- sõnavara kontroll: õigekiri + tähendus
- kontrolltööd , tunnikontrollid, etteütlused
- töövihiku harjutuste valikuline hindamine

Tunnikontrollid, sõnade tööd , etteütlused - arvestuslikud hinded
Kontrolltööd - arvestuslikud hinded
Protsessihinded, kodused tööd - kokku arvestuslik hinne

Igale tööle on üks järeltöö võimalus. Puudumiste korral tuleb kontrolltööd, tunnikontrollid, sõnade tööd ja etteütlused järele teha. Kui töö on esitamata või sooritamata, kajastub see e-koolis nullina, mis asendatakse hindega pärast töö sooritamist. Kui töö jääb sooritamata, siis trimestri lõpus asendatakse "0" hindega "1". Maha kirjutatud tööd hinnatakse hindega "1" ja ei kuulu parandamisele. Positiivse trimestrihinde saamiseks võib olla ainult üks arvestuslik mitterahuldav hinne. Tööd tuleb parandada 10 päeva jooksul töö kättesaamise päevast, järele teha esimesel võimalusel.
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19- 0%
Õppematerjal:
L.Panova, E. Panfilova "Trepist üles. Tähestik." Õpik ja töövihik 6.klassile.
Õppetaja lisamaterjalid.
Konsultatsioonid eelneval kokkuleppel E kell 14.30-15.30 ruumis 410