Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 5_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Marvi Mäeots

inglise keele õpetaja

Kontakt: Marvi.Maeots@nooruse.edu.ee

Loodud: 1. märts 2021. a. kell 12.47
Muudetud: 9. märts 2021. a. kell 09.21

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Võõrkeeleõpetus taotleb, et õpilane
· on huvitatud võõrkeele õppimisest ja selle kaudu silmaringi laiendamisest;
· õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
· omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
· omandab sõnavara, mis võimaldab end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
· õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja suudab edasi anda selle sisu;
· õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
· julgeb omandatud teadmisi - oskusi praktikas kasutada;
· omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
· oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
· huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL
Teemad: sarnase tähendusega omadussõnad, täisminevik, küsimused+ vastused täisminevikus, oma sõbra kollektsioonist kirjutamine; Austraalia

1) U.14 WB p 91-92
2) TEST (Unit 14): sarnase tähendusega omadussõnad, täisminevik, küsimused+ vastused täisminevikus, kuulamisülesanne, oma sõbra kollektsioonist kirjutamine -12.03
3) Unit 15 - Australia TB ex 4, 5

II NÄDAL
Teemad: Unit 11-14 teemade kordamine

1) U.15 teemade kinnistamine
2) U.15 grammatika kinnistamine
3) U.15 grammatika kinnistamine

III NÄDAL
Teemad: heade sõnumite edastamine ja neile reageerimine, loendatavad ja loendamatud nimisõnad; täisminevik.

1) Unit 16 - Good news. Heade sõnumite edastamine ja neile reageerimine. Loendatavad ja loendamatud nimisõnad TB ex 1-3; WB ex 1-4
2) TB Ex 4-6 WB Ex 5
3) Täisminevik. Exciting / excited SB ex 7-9; WB ex 7-9

IV NÄDAL
Teemad: heade uudistega kirjakeste kirjutamine

1) Heade uudistega kirjakeste kirjutamine. They’re, their, there WB ex 6, 7, 10
2) TEST (Unit 16): harjutused sõnavarale, a/some (loendatavad ja loendamatud nimisõnad), exciting / excited; kuulamise järgi etteütlus, heade soovide kirja kirjutamine - 02.04
3) Unit 17 - Biscuit cake. Suhtluskeelendid söögilauas. Nimisõna mitmus TB ex 1-4

V NÄDAL
Teemad: nimisõna mitmus, a few/ a little/ a lot of

1) WB ex 1-4 nimisõna mitmus
2) U.17 A few, a little, a lot of, lots of TB ex 9; WB ex 8-10.
3) U.17 tööleht kinnistamiseks

KOOLIVAHEAEG

VI NÄDAL
Teemad: arvutamine, taskuraha teemal rääkimine, lihttulevik, WILL

1) Unit 18 - Calculations. Taskuraha, tabelist teabe hankimine TB ex 1-5; WB ex 1-3
2) Küsitluse läbiviimine. WILL - tuleviku väljendamiseks SB ex 8; WB ex 4-6
3) WILL - tuleviku väljendamiseks WB ex 7-9

VII NÄDAL
Teemad: lemmikloomast kirjutamine, piltide võrdlemine

1) My pet. Lemmikloomast kirjutamine SB ex 5-8, 11; WB ex 8. Piltide võrdlemine. Lemmikloomaga kaasnevad kohustused. SB ex 9-10; WB ex 7
2) TEST (Unit 18): arvutamisega seotud sõnavara, tõlkelaused, will tuleviku väljendajana- 07.05
3) Unit 19 Pets Tp118-122

VIII NÄDAL
Teemad: artiklid a/an, the; pallimängudega seotud sõnavara.

1) Artiklid a, an, the WB ex 4-6.
2) U.19 grammatika teemad
3) U.19 tööleht kinnistamiseks

X NÄDAL
U.16.-19. teemade kinnistamine
1) U.20 Summer Plans TB p 124-128: ball games
2) Unit 20 teemade kinnistamine TB p 129-131
3) Unit 20 grammatika kinnistamine. Kokkuvõtete tegemine.

XI nädal: loovuslaager või kordamine (ebareeglipäraste tegusõnade põhivormid)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

III trimestri lõpuks:
* oskavad moodustada lauseid täisminevikus, teevad vahet täisminevikul ja lihtminevikul
* paarilisega dialoogi harjutades on õppinud suhtlema õpitud suhtlusfraasidega
* on võimelised jutustama suunavate lausete abil õpitud teksti
* on omandanud uue sõnavara ja väljendid kõigi õppetükkidei piires
* oskavad koostada kaardi, kutse ja kirja teksti; oskavad vormistada ja kirjutada heade uudistega kirja
* oskavad lugeda/ütelda kuupäevi, aastaarve, kellaaegu
* oskavad väljendi will abil tulevikku väljendada
* oskavad lausetes kasutada exciting/excited
* oskavad kasutada keelestruktuure they’re, their, there
* oskavad moodustada lauseid täisminevikus, teevad vahet täisminevikul ja lihtminevikul
* teevad vahet loendatavatel ja loendamatutel nimisõnadel
* oskavad oma lemmikloomast rääkida ja kirjutada (8-10 lauset)
* oskavad kasutada artikleid a/an/the nimisõna ees

Kuulamisülesannete ja rütmisalmide kaudu õpivad õpilased korrektset inglise keele hääldust ja intonatsiooni, omandavad õige kõnerütmi.

Hindamine üles

Hindamine üles
Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele.
Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Kasutatakse nii kujundavat hindamist kui kokkuvõtvat hindamist, mida kombineeritakse suulise või kirjaliku tagasi-/edasisidega; hinnangutega.
Inglise keele kokkuvõttev hinne tunnistusele kujuneb I trimestri, II trimestri ja III trimestri lõpus + aastahinne (trimestri kokkuvõtvate hinnete põhjal) õppeaasta lõppedes.

Trimestri vältel toimub
1) protsesshindamine ettevalmistuseta (tunnitöö )
2) protsesshindamine ettevalmistusega, ka kodutöö; sõnavara+väljendite tundmise kontrollimine
3) 3 testi (kontrolltööd), mis puudumise korral tuleb järele vastata
4) TV harjutuste hindamine valikuliselt

Testide hindamise skaala:
hinne 5 ... 90-100% punktide arvust
hinne 4 ... 75-89%
hinne 3 ... 50-74%
hinne 2 ... 20-49%
hinne 1 ... 0- 19%

Arvestuslikud kontrolltööd (testid) peab järgi vastama mitterahuldava hinde korral 10 päeva jooksul peale töö kätte saamist. Arvestuslikud tööd tuleb järgi vastata ka siis, kui õpilane on olnud haige( siis saab aja õpetajaga kokku leppida). Kui kaks arvestuslikku hinnet ( kontrolltööd) jäävad trimestri hinde välja panemise ajaks "2" või "1", on trimestri hinne automaatselt "2" (olenemata ülejäänud hinnetest).

Konsultatsiooni aega saab vaadata kooli kodulehelt päevakava juurest.


Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"- ga, kui 10 koolipäeva jooksul tööd järele ei vastata.

Trimestri koondhinne kujuneb kõigi trimestri vältel saadud hinnete keskmise põhjal, kui hinne jääb kahevahele, siis on kontrolltööde hinded suurema kaaluga protsesshinnetest.

Märkused:
õppekomplekt
Ülle Kurm, E. Soolepp "I Love English" Book 3 + WB 3 + CD, kirjastus Studium, Tartu 2014