Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 5_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 3. detsember 2020. a. kell 07.36
Muudetud: 3. detsember 2020. a. kell 07.56

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Võõrkeeleõpetus taotleb, et õpilane
· on huvitatud võõrkeele õppimisest ja selle kaudu silmaringi laiendamisest;
· õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
· omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
· omandab sõnavara, mis võimaldab end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
· õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja suudab edasi anda selle sisu;
· õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
· julgeb omandatud teadmisi - oskusi praktikas kasutada;
· omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
· oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
· huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

30.11 - 04.12
B p. 36 - 37 ex ,3 - 6; wb p. 42 - 43
The farmer,s problem B p. 38 - 39 ex 7, wb p. 44 - 45
,s erinevad tähendused B p, 39 ex 8 - 11
07. - 11.12
Round up wb p. 46 - 47. Sõnade vastamine.
TEST
Unit 8 Yesterday, was, were b p. 40- 41 ex 1-3, wb p. 48 - 49 ex 1-2
14. - 18.12
Pet show B p. 42 ex 4 - 6; wb p.50 ex 3
Interesting to know B p. 43 - 44 ex 7 - 8; wb p. 50 - 51 ex 4 - 5
Last year, month, week B p. 44 - 45 ex 9 - 10; wb p. 52 ex 6, 7
21. - 22.12
When were you born? B p. 45 ex 11, 12, wb p. 52 - 53 ex 8 - 10
Round up , Sõnade vastamine.
Vaheaeg 23.12 - 10.01.21
11. - 15.01
Unit 9 Tegusõna lihtmineviku moodustamine B p. 46 -47 , wb p. 54 - 55
The happy grasshopper I B p. 48 - 49 ex 5 - 6; wb p. 56 ex 4
The happy rasshopper II B p. 49 -50 ex 7 - 8, wb p. 56 - 57 ex 6,7
18. - 22.01
B p. 51 - 52 ex 9 - 12, wb p. 57 - 58 ex 8 - 10
Round up. Sõnade vastamine.
TEST Unit 10 Peter Rabbit B p. 53 - 54 ex 1 - 4
25. - 29.01
Round up Wb P. 59 - 63 EX 1 - 8
19. - 22. 12 B p. 55, wb p. 64. Töö ebareeglipäraste tegusõnade peale.
TEST B p. 56, wb p. 64 - 65
01. - 05.02
Unit 11 New York City , asesõnad B p 64 - 65, WB p 71 , 72 - 73 /3,4
Unit 11 B p 66 - 67, WB p 72 /2: 73 /5
Unit 11 mineviku kordamine B p 68 , WB p 74 /6, 76
08. - 12.02
Unit 11 Sõnade vastamine (test )B p 68 - 69, WB p 74 / 7 - 75 /8 16.01
UNIT 11 Round up
UNIT 11 TEST Unit 12 B p70 - 71, WB p 77
15. - 19.02
Unit 12 B p 72 - 73, WB p 78 /3,4
Unit 12 B p 74 - 75, WB p 79 - 80
Unit 12 B p quarter to, half past B p 76 - 77, WB p 80 - 81
Vaheaeg 22. - 28.12
01. - 05.03
Unit 12 Round up Unit 12 sõnade vastamine ( test ) 30.01
UNIT 12 TEST Unit 13 Täisminevik B p 78 - 79, WB p 82
Unit 13 Täisminevik B p 80, WB p 83
08. - 12.03
Unit 13 The Wise Man and his Cake B p 81, WB p 84 - 85 / 5
Unit 13 B p 82 , WB p 85 - 87
Unit 13 B p 83 - 84, unit 13 sõnade vastamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

* on omandanud uue sõnavara ja väljendid läbitud õppetükkide piires
* on paarilisega dialoogi harjutades õppinud suhtlema õpitud suhtlusfraasidega.
* oskab koostada kaardi, kutse ja kirja teksti ja
* oskab kirjeldada inimest ja riiki (Estonia, the UK, the USA) 7-10 lausega
* oskab kasutada 'olema'(be) ja 'omama'(have got) lihtolevikus (nii jaatavas, eitavas vormis kui küsimuses) ja lihtminevikus
* oskab moodustada lihtminevikus üldküsimusi ja eriküsimusi ja neile vastata (did+ Ipv), teab ebareeglipäraste tegusõnade põhivorme õpitu piires
* oskab moodustada lauseid lihtolevikus, kestvas olevikus ja täisminevikus ning räägib tulevikuplaanidest (be going to)
* teab omastava vormi ainsuses ja mitmuses
* oskab nimesid tähthaaval öelda (teab tähestikku)
* oskab lausetes kasutada omastavaid asesõnu
* teab LIKE kaht erinevat tähendust
* Oskab lugeda/ütelda kuupäevi, aastaarve, kellaaegu

Kuulamisülesannete ja rütmisalmide kaudu õpivad õpilased korrektset inglise keele hääldust ja intonatsiooni, omandavad õige kõnerütmi.

Hindamine üles

II trimestri hinne kujuneb järgmiste hinnete alusel
1) iga õppetüki (unit) lõppedes sooritab õpilane kontrolltöö (test), mis hõlmab kogu õppetüki vältel õpitud sõnavara, grammatikat ja kirjutamis-, kuulamis või lugemisülesannet.
Hindamisskaala:
Hinne 5 90-100%
4 75-89 %
3 50-74 %
2 25- 49%
1 0 - 24%
2) enne kontrolltööd sooritab õpilane sõnade töö ( word test), mis hõlmab selle õppetüki raames õpitud sõnavara
3) igas veerandis vastab õpilane vähemalt kord kodus ettevalmistatud jutustamisülesannet, mille eest saadud hinne on arvestuslik
Hindamine:
Hinne 5 - jutt on ladus, vastab teemale, õpilane kasutab oma jutus õpitud uusi väljendeid ja sõnu ja kasutab grammatiliselt õigeid lausekonstruktsioone, hääldus on korrektne
Hinne 4 - jutt on ladus, vastab teemale, õpilase sõnavara on teemakohane, kuid uusi sõnu kasutab vähe või ei kasuta üldse. Grammatikas teeb üksikuid vigu. Hääldus on korrektne.
Hinne 3 - jutustamisel takerdub, vajab sisu edasiandmisel suunavaid küsimusi, sõnavara on vaene, teeb vigu grammatikas
Hinne 2 - oskab sisu edasi anda vaid õpetaja suunavatele küsimustele vastates
Hinne 1 - ei oska vastata ka suunavatele küsimustele
4) Jooksvalt saab õpilane hindeid koduste tööde sooritamise eest ja tunni töö sooritamise eest. Tegemata töö hinne on 0, mis asendub hindega pärast järeltegemist või hindega 1 veerandi lõpus.


Õpilasel on kohustus puudulikult sooritatud töö järele vastata 10 päeva jooksul. ( vajadusel kokkulepe õpetajaga).
Kui õpilane puudub kontrolltöö tegemise tunnist ( ka haigusega), tuleb töö järele vastata esimesel võimalusel.
Jutustamise hinnet saab järele vastata õpetaja järelvastamise- ja konsultatsiooni tunnis.
Konsultatsiooniaeg neljapäeviti kell 14.00 - 14.45 ruumis 303