0 kaarti!
Autor: Liivi Erlenbach õpetaja Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee |
Loodud: 1. detsember 2020. a. kell 14.21
Muudetud: 1. detsember 2020. a. kell 14.35
Õppeaasta: 2020/2021
Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester
Kestvus: 3 tundi nädalas
Põhikooli võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane
* huvitub võõrkeelte õppimisest ja nende kaudu silmaringi laiendamisest;
* õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
* omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
* omandab sõnavara, mis võimaldab tal end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
* õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja edasi andma selle sisu;
* õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
* julgeb omandatud teadmisi-oskusi praktikas kasutada;
* omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
* õpib kasutama sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
* huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.
30 .11 - 04.12
Tööks kordamine, WBp37. Writing about a department store. HT- korda tööks
TEST( Unit 7)
Unit 8: Christmas tree B p 47
07. - 11.12
Unit 8 The elves and the shoemaker B p 48 - 50
Unit 8 ever, never, yet Wb p 46 - 47
Talk about Christmas Ex10 p 50, WB p 48 - 49
14. - 18.12
Unit 8 Round up
Unit 8 TEST
WBp 49-50 ristsõna
Vaheaeg 23. 12 - 10.01
11.- 15.01
Unit 9: Family Bp51-52; WB Ex1
Unit 9 The Cantervile Ghost - töö tekstiga B ex 4-8, WB ex 2-3; https:// http://www.youtube.com/watch?v=5wVY5uJ0yOc
Unit 9 Loendatavad ja loendamatud nimisõnad WB p 53 - 54
18. - 22.01
Unit 9 can, may, must WB p 55 - 57
Unit 9 Round up
Unit 9 TEST
25. - 29.01
Unit 10: Nõustumine ja mittenõustumine; otimaa B p 56-59
otimaa ja Eestimaa B p 60, WB p 64; Teemade kordamine Bp 61-63
grammatika kordamine WBp59-60
01. - 05.02
Unit 10 Round up
Unit 10 TEST
Unit 11. Küsimuste esitamine. Lein ja kurbade uudiste teatamine B p 64-66; WB ex 1-3
08. - 12.02
Unit 11: Greyfriars Bobby - töö tekstiga. B ex 7-11
Lemmikloomast kirjutamine WB p 70
Kestva ja lihtmineviku eristamine, kestva mineviku ja oleviku eristamine (present simple, past simple, past continuous) WB p 66-69
15. - 19.02
Unit 11 Round up
TEST UNIT 11
Unit 12 sõnavara harjutamine, ankeedi täitmine ja endast kirjutamine B p 70-71, WB ex 8
Vaheaeg 22. - 26.02
01. - 05.03
Helen and Anne - töö tekstiga B ex 5-9, WB ex 1, 2, 5
Kaudkõne- jutustav lause olevikus, omadussõnad ja määrsõnad: exact, exactly, ajavormide kasutamine lauses WB ex 3, 4, 6
Kaudse kõne harjutamine
10. - 12.03
UNIT 12 Round up
UNIT 12 TEST
U.13 Enesetunde kirjeldamine, kaudne kõne B p 75-76, WB p 77-78
6.klassis õpilane kordab, süvendab ja täiendab 3. - 5.kl. omandatut.
* Omandavad vajaliku sõnavara ja suhtlemisfraasid õppetükkide kaupa.
* Kuulamisülesannete ja rütmisalmide kaudu õpivad korrektset inglise keele hääldust ja intonatsiooni, omandavad õige kõnerütmi.
* Oskavad kuulata teksti kindla informatsiooni saamiseks.
* Paarilisega dialoogi harjutades õpivad suhtlema õpitud suhtlusfraasidega.
* Oskavad moodustada omadussõnade võrdlusastmeid.
* Oskavad moodsutada omadussõnadest määrsõnu (-ly).
* Oskavad kasutada asesõnu (I, my, me, myself jne).
* Oskavad kirjutada lühijutte oma vaheajast, parimast sõbrast, isetegemisest, vanavanemast.
* Oskavad kirjutada ekirja.
* Oskavad moodustada lauseid kestvas minevikus.
* Oskavad lugeda aastaarve.
* Oskavad kasutada asesõnu om. käändes( kelle oma).
* Oskavad kirjutada lühijutte kaubamajast, Eestist( 8 lauset).
* Teavad olulisi kohti Britannia maakaardil( WBp42).
* Oskavad kirjutada jõulukaarti.
* Teavad jõulupuu kombest Inglismaal.
* Oskavad lausetes kasutada modaalverbe can/ may/ must.
* Teevad vahet loendatavatel ja loendamatutel nimisõnadel.
* Oskavad jutustada jõuludest Eestis ja õppetükkide palasid teemade kaupa( 10 lauset).
* Oskavad kuulata teksti kindla informatsiooni saamiseks.
* Paarilisega dialoogi harjutades õpivad suhtlema õpitud suhtlusfraasidega.
* Oskab kirjutada enda pereliikmetest ja sugupuust.
* Oskab moodustada loendatavate ja loendamatute nimisõnade ainsust ja mitmust.
* Oskab kasutada lauses modaalverbe can, may, must.
* Oskab kasutada artikleid a, an, the.
* Oskab moodustada kaudkõne (jutustav lause olevikus).
* Oskab moodustada tegusõnade vorme (lihtolevik, lihtminevik, kestev minevik).
* Oskab kasutada tekstis kirjavahemärke ja suurt, väikest algustähte.
* Oskab kasutada lauses omadussõnu ja määrsõnu.
II trimestri hinne kujuneb arvestuslike hinnete (testid) põhjal. Jooksva õppetöö käigus saadud hinded (õpitud ja tundmatu teksti lugemine, jutustamine, sõnade tööd, kodutööd jne.) annavad kokku veel ühe arvestusliku hinde( 3 testide hinnet+ jooksvate hinnete keskmine hinne).Kui hinne jääb kahevahele, siis suurema kaaluga jooksvate hinnete keskmine hinne( kodused tööd+ tunnitöö).
Töö ebaõnnestumisel on õpilasel võimalik saada õpetajalt lisakonsultatsiooni ning töö uuesti sooritada, konsultatsioon teisipäeviti kell 14.00-14.45 ruumis 303 või õpetajaga kokkuleppel .
Hinne "0" tähistab õpilase poolt esitamata või tegemata tööd, mis tuleb 10 päeva jooksul pärast tema puudumist või töö esitamata jätmist järgi vastata.
Arvestuslikud tööd peab järgi vastama puuduliku hinde korral 10 päeva jooksul peale töö kätte saamist. järgi vastata ka siis, kui
Testide hindamise skaala:
hinne 5 ... 90-100% punktide arvust
hinne 4 ... 75-89%
hinne 3 ... 50-74%
hinne 2 ... 20-49%
hinne 1 ... 0- 19%
Etteütluste hindamine:
Hinne \"5\" - töö on veatu
Hinne \"4\" - 1-3 viga
Hinne \"3\" - 4-6 viga
Hinne \"2\" - 7-9 viga
Hinne \"1\" - vigu rohkem kui 9
Lugemisel:
Hinne "5" pannakse = vigadeta ladusa, teadliku ja ilmeka õpitud teksti lugemise eest
= 1 - 2 vea puhul võõra teksti lugemisel, kui teksti sisu mõistetakse;
= kui osatakse pealkirjastada teksti erinevaid osi, leida õigesti olulist infot tekstist, teha tekstist lühikokkuvõtet;
= teha veatult tekstil põhinevat sõnavaraharjutust;
= õige, loogilise ja sõnavaralt mitmekesise jutustamise eest.
Hinne "4" pannakse = teadliku lugemise eest, kui lugemine on küllalt ladus ja ilmekas, kuid tehakse 1-3 viga;
= 3 - 5 vea puhul võõra teksti lugemisel, kui õpilane veale tähelepanu juhtimisel selle ise parandab;
= veatu lugemise puhul, kui teksti sisu mõistmisel on ebatäpsusi (lugemine + tõlkimine);
= jutustamise eest, kui see on sisult õige, kuid esineb puudusi sõnade valikus
Hinne "3" pannakse = teadliku lugemise eest, kui esineb 4-6 viga ja tempo on aeglane;
= kui üksnes õpetaja abiga suudetakse teksti sisust aru saada, ei osata teksti erinevaid osi pealkirjastada ega tekstist olulist välja tuua;
= kui jutustamisel takerdutakse, jutustus on lünklik ja sõnavaravaene;
= kui luuletuse tekst ei ole kindlalt peas.
Hinne "2" pannakse = kui lugemisel tehakse üle 6 vea; kui lugemine pole ladus; kui ei saada loetust aru ega suudeta tekstist olulist välja tuua ka õpetaja abiga mitte;
= kui luuletuse tekst ei ole peas;
= kui jutustamisel ei suudeta edasi anda pala sisu.