Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 4a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Sirje Mehik

klassiõpetaja

Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee

Loodud: 28. november 2020. a. kell 14.52
Muudetud: 3. märts 2021. a. kell 10.19

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Võõrkeeleõpetus taotleb, et õpilane
• on huvitatud võõrkeele õppimisest ja selle kaudu silmaringi laiendamisest;
• õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
• omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
• omandab sõnavara, mis võimaldab end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
• õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja suudab edasi anda selle sisu;
• õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
• julgeb omandatud teadmisi - oskusi praktikas kasutada;
• omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
• oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
• huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

30.11 - 04.12
Unit 6. Round up. Unit 6 sõnade ja fraaside vastamine
TEST UNIT 6
Unit 7. My day B p 42 - 43 / 1- 3; WB p 36 - 37 / 1 - 3, words 1 - 17

07. - 11.12
Unit 7. Fay's morning, Fay's week B p 43 - 45 / 1 - 8; WB p 37 / 4,5, phrases Unit 7
Unit 7. Tegusõna lihtoleviku 3.pööre WB p 38 - 39 /6 - 7, words 18 - 35
Unit 7 after, usually, sometimes B p 46 - 47/ 9 - 12, WB p 40 , Unit 7 sõnade ja fraaside vastamine

14. - 18.12
Unit 7. Round up , WB p 41 - 42
UNIT 7 TEST
Unit 8. Lühikeste omadussõnade keskvõrde moodustamine B p 48 - 49 / 1 - 3, WB p 43 - 45 / 1 - 4, Unit 8 words ( 1 - 11 )

21.-22.12
Jõulutegevused

VAHEAEG

11. - 15.01
Kordamine
Unit 8. Lühikeste omadussõnade keskvõrde moodustamine B p 50 /4 - 6 ; WB p 45 /5,6, words unit 8 ( 12 - 23 )

18. - 22.01
Unit 8. Bobo and Button B p 51 - 52 / 7 - 9, phrases Unit 8, WB p 47 / 9
Unit 8 go, goes B p 52 - 53 / 10 - 13, WB p 46 / 7,8; 48 /10, 11, words Unit 8 (24 - 34)
Unit 8. Round up Unit 8 sõnade ja fraaside vastamine

25. - 29.01
TEST 8
Unit 9. Ball games B p 54 - 55/ 1 - 4, unit 9 phrases, WB p 49
Unit 9. Practise in pairs B p 56 - 57 / 5 - 8; WB p 50 - 51, Unit 9 words ( 1 - 18 )

01. - 05.02
Unit 9. Pika omadussõna keskvõrde moodustamine B p 57 - 58/ 9 - 10, WB p 52 , Unit 9 sõnad ( 19 - 36 )
Unit 9. Kahesilbilise omadussõna, mille lõpus on -y keskvõrde moodustamine B p 59; WB p 53 - 54
Unit 9. Round up Unit 9 sõnade ja fraaside vastamine

08. - 12.02
TEST 9
Unit 10. Stars B p 60 - 61, Unit 10 words 1 - 15, WB p 55 - 59
Unit 10. Stars Cleaners B p 62 - 63/ 3 - 6, Unit 10 phrases WB p 60

15. - 19.02
Unit 10. Round up , Unit 10 tööleht kirj, WB p 61 - 63
Unit 11. Picnic B p 66, WB p 64, Unit 11 words 1 - 12, Unit 10 sõnade ja fraaside vastamine
Unit 11. When? Where? What ? B 67 - 68 / 3 - 5, Unit 11 phrases; WB p 65

VAHEAEG

01. - 05.03
Unit 11. Lühikeste ja pikkade omadussõnade ülivõrde moodustamine B p 68 - 69/ 6 - 7, WB p 66, Unit 11 words 13 - 23
Unit 11. Omadussõnade kesk -ja ülivõrde moodustamine B p 70 - 771 / 8 - 11, Unit 11 words 24 - 34
Unit 11. Round up Unit 11 sõnade ja fraaside vastamine, WB p 67 - 68

08. - 12.03
Unit 12. Help B p 74 , WB p 69, 71 - 72 /5 - 6, Unit 12 phrases
Unit 12. Street Safety Rules B p 75 - 77, Unit 12 words 12 - 24; WB p 72 - 73 / 8 - 11
Unit 12. When ? What ? Where? Why? B p 77, WB p 70 - 71 /3,4, Unit 12 words 25- 36

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased:
- teavad õppetükkide 7 - 12 sõnu ja fraase ning oskavad neid kasutada lausetes ja harjutustes;
- oskavad moodustada eitavaid ja küsilauseid ning moodustada lühivastuseid abitegusõna do abil, 3. pöördes vormi does abil;
- oskavad moodustada lühikeste ja pikkade omadussõnade kesvõrret;
- oskavad moodustada lühikeste ja pikkade omadussõnade ülivõrret;
- oskavad vastata küsimustele, mis algavad küsisõnadega What? When? Where? Why?
- oskavad tegusõna pöörata lihtolevikus;
- oskavad moodustada tegusõna mitmust.

Hindamine üles

II trimestri koondhinne kujuneb kontrolltööde hinnetest, sõnade vastamise hinnetest ja protsessihinnetest.
LUGEMISES hinnatakse 4. klassis kodus õpitud teksti lugemist ja tõlkimist.
SUULISES KÕNES hinnatakse lühidialoogide tegemist ja kodus õpitud teemal jutustamist;
KIRJUTAMISEL hinnatakse:
õpitud sõnavara õigekiri + tähendus ;
TV harjutuste täitmine;
kontrolltööd.

Keeleliste kontrollharjutuste ja -tööde hindamine:
Hinne "5" - 90 - 100%
Hinne "4" - 75 - 89%
Hinne "3" - 50 - 74%
Hinne "2" - 20 - 49% punktide arvust
Hinne "1" - 0 - 19% punktide arvust

Hinne "0" tähistab õpilase poolt esitamata või tegemata tööd, mis tuleb järgi vastata 10 päeva jooksul. "0" asendub hindega pärast töö tegemist. Kui õpilane ei ole sooritanud tegemata tööd ettenähtud ajaks, siis asendub hinne ,,0 " hindega 1.

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö, mida on hinnatud hindega «2» või «1» järele vastata 10 päeva jooksul alates töö kättesaamise päevast.

Konsultatsioon K kell 14: 00 - 14:45 ruumis 307 või kokkuleppel õpetajaga. Järelevastamine kokkuleppel õpetajaga iga päev õpitugi tunnis (päeva algul teavitab õpilane õpetajat vastamise soovist).