Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 12b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Irina Mulenok

vene ja inglise keele õpetaja

Kontakt: Irina.Mulenok@nooruse.edu.ee

Loodud: 20. september 2020. a. kell 19.24
Muudetud: 21. september 2020. a. kell 11.11

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, I kursus

Kestvus: 3 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumiastmes õpitakse võõrkeelt tasemepõhiselt ning eesmärk on jõuda B2 keeleoskustasemele.
B2 keeleoskustasemega gümnaasiumi lõpetaja eesmärgiks on omanda järgnevad oskused ja teadmised :
1) mõistab konkreetsel või abstraktsel teemal keerukate tekstide ning mõttevahetuse sisu
2) vestleb spontaanselt ja ladusalt sama keele emakeelse kõnelejaga;
3) selgitab oma vaatenurka ning kaalub kõnealuste seisukohtade tugevaid ja nõrku külgi
4) loob erinevatel teemadel sidusa ja loogilise teksti;
5) arvestab suheldes õpitava keele maa kultuurinorme;
6) tunneb huvi õpitavat keelt kõnelevate maade kultuurielu vastu, loeb võõrkeelset kirjandust, vaatab filme ja telesaateid ning kuulab raadiosaateid;
7) kasutab võõrkeelseid teatmeallikaid (nt seletavat sõnaraamatut, internetti) vajaliku teabe otsimiseks ka teistes valdkondades;
8) seab eesmärke ja hindab nende saavutatuse taset ning valib sobivad õpistrateegiaid;
9) seostab omandatud teadmisi nii võõrkeelte valdkonna kui ka teiste valdkondade teadmistega.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

2020/2021 I kursus kestab 01.09.20 - 20.11.20
Kursus on 12.klassi õpilastele, kes teevad riigieksami inglise keeles ja rahvusvahelise eksami C1, et saada vastavat kogemust ja harjutada riigieksamiks.

I nädal
Avaaktused
Sissejuhatus, kursuse info ja CAE eksami tegemise võimalused. Plaanid.
CAE proovitest kuulamisosa.

II nädal
CAE proovitest keelestruktuurid.
CAE proovitest lugemine.
CEPT test (eeltesti sooritamine)

III nädal
B2 and C1 exam format, structure.
About writing exam. About essay writing. Thesis statement, topic sentences.
Talking about the past.

IV nädal
Use of English tasks Wb p.4-6. Listening practice.
What to expect in the speaking exam.
Tervisespordipäev.

V nädal
Expressing purpose, reason and result. Word building./ Essee esitamine.
Passive.
Expressing possibility, probability& certainty. Adjective - noun collocations. Word building.

VI nädal
Revision for the test u.1-4. Listening practice.
PROGRESS TEST 1 (units 1-4) 7.10
How to write a report (B2 and C1)

VII nädal
Proposal, how to write it
Report vs.proposal. Listening practice.
LISTENING TEST 15.10

Vaheaeg

VIII nädal
Verb + the infinitive or -ing form. Adjective-noun collocations. Synonyms for adjectives./ Report and proposal esitamine.
Ways of linking ideas. Revision of u.5-7
PROGRESS TEST 2 (units 5-7) 29.10

IX nädal
Review. How to go about writing a review.
Reported speech revision.
TEST on the Use of English. 5.11

X nädal
Indirect and reported speech - practice.
About letter writing (B2 vs C1); tips for writing a letter.
Letter writing: formal and informal style. Emphasis with inversion.

XI nädal
READING TEST 17.11
Conditionals (revision). Future time tenses
LISTENING TEST 19.11
Giving grades.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased teavad riigieksami ja CAE eksami osasid, on teinud keele osaoskuste arenduse harjutusi ja harjutanud erinevate tüüpülesannete lahendamist, on kirjutanud essee, report, review ja kirja.

Kursuse lõpuks õpilane on õppinud:
SÕNAVARA:
*sõnatuletused (wordformation), üldine kordamine ja teemad: people; languages; mind; job; extreme situations; art, leisure
KEELESTRUKTUURID:
* korranud varem õpitud keelestruktuure: tenses, passive, modal verbs
ÜLESANNETE LAHENDAMISE OSKUSED:
*teinud tüüpülesandeid ja harjutusi kõigis osaoskustes (kuulamine, suhtlemine, lugemine, kirjutamine, keelestruktuuride kasutamine)
*korranud baaskeelestruktuure ja kasutab neid korrektselt oma töödes
* harjutanud sõnatuletusülesandeid
MONOLOOGNE KEELEOSKUS, VESTLUS- JA ESITLUSOSKUSED:
*osalenud aktiivselt klassidiskussioonides ja teistes suulistes grupitöödes
KIRJUTAMINE
* kirjutanud 1 report'i ,1 essee ja 1 review

Hindamine üles

Testide hindamine: "5"= 90- 100%, "4"= 75- 89%, "3"= 50- 74%, "2"= vähem kui 50%

Võlad tuleb likvideerida kuni 10 päeva jooksul.
Ettenähtud ülesande (e-koolis - "0") tegemata jätmine annab selle töö hindeks "1".
1 arvestusliku töö mitterahuldavaks jätmine madaldab perioodi hinnet 1 palli võrra.
Hindelise ülesande /testi hinne võib olla madalam, kui töö esitatakse/tehakse kokkulepitud tähtajast hiljem ilma õpetajaga eelnevalt kokku leppimata.
Arvestuslikud tööd tuleb järgi vastata ka siis, kui õpilane on olnud haige.
Kahe või enama mitterahuldava arvestusliku hinde korral on kursuse hinne mitterahuldav.

Konsultatsioon teisipäeval 14.45 - 15.30, ruum 204. Järelvastamine kokkuleppe

Gümnaasiumi lõputunnistuse hinne on astmehinne s.t kujuneb 10., 11. ja 12. klassi hinnetest.