Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

B-võõrkeel (V): 7a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Maren Asumets

võõrkeeleõpetaja

Kontakt: Maren.Asumets@nooruse.edu.ee

Loodud: 17. september 2020. a. kell 12.04
Muudetud: 17. september 2020. a. kell 12.04

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Võõrkeeleõpetuses taotleme, et õpilane
* huvitub võõrkeelte õppimisest ja nende kaudu silmaringi laiendamisest;
* õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
* omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
* omandab sõnavara, mis võimaldab tal end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
* õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja edasi andma selle sisu;
* õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
* julgeb omandatud teadmisi-oskusi praktikas kasutada;
* omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
* õpib kasutama sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
* huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist B-võõrkeele kui teise omandatava võõrkeele õpe võimaldab õpilasel laiendada oma suhtlemisvõimalusi ja kultuurilist silmaringi, tagab juurdepääsu teadmisallikaile ning loob eeldused vahetuks suhtlemiseks, toetab edasisi õpinguid ja tegevust ühiskonnas.

Põhikooli B-võõrkele õpetusega taotletakse, et õpilane:
1) saavutab keeleoskuse taseme,mis võimaldab tal igapäevastes suhtlusolukordades toime tulla;
2) huvitub võõrkeelte õppimisest ning nende kaudu silmaringi laiendamisest;
3) omandab oskuse märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära;
4) tunneb erinevaid võõrkeelte õppimise strateegiaid ning oskab neid iseseisvalt kasutada;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ja nende kultuurist;
6) oskab kasutada eakohaseid võõrkeelseid teatmeallikaid (nt teatmeteosed, sõnaraamatud, internet), et leida vajalikku infot ka teistes valdkondades ja õppeainetes.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I Nädal (1.-4.09):
1. Sissejuhatus, kordamine (tegusõnad, värvid, riietusesemed)
2. Ainekaardi ja hindamise tutvustus. Tegusõnade pööramine(kutsuma,mängima,lugema,kuulama,vaatama), mis kuus?

II Nädal (7.-11.09):
1. Kordamine: Kellel?, tegusõnade pööramine(tegema, oskama, ujuma, rääkima, armastama)
2. Kordamine: Riietus, värvid, omadussõna sugu, ma oskan/ei oska, kas sa oskad..., ma armastan/ei armasta....
3. Kordamine: Kohad linnas

III Nädal (14.-18,09):
1. Kordamine: Minu kodu, perekond
2. Kordamine: perekond, aastaajad
3. Kordamine: aastaajad ja seoses sellega tegevused, mida saab teha

IV Nädal (21.-25.09):
1. TUND 1. Tähed ja värvid. Värvuste nimetused lk.9
2. Missugune värv sulle meeldib? H.1-1 lk.7. Omadussõna(värvus)+nimisõna. TV lk.4
3. Tervisespordipäev.

V Nädal (28.09-2.10):
1.Dialoogid h.1.2 lk.7 h.1-3 ja 1-4 lk.8, TV lk.5
2.-3. Tekst "Värvused" h.1-6 lk.10, h.1-7, 1-8 lk.10, diktant (h.-6)
3. H.1-10 lk.10-11 (omadussõna + nimisõna), TV h.1-8 lk.6

VI Nädal (5.-9.10):
1. Õpetajate päev. Joonista pilt, kasutades erinevaid värve ja kirjuta pildile värvuse nimetus.
2. H.1-10 lk.10-11 (omadussõna+nimisõna), TV h.1-8 lk.6
3. Kordamine: tund 1-värvused, omadussõna+nimisõna

VII Nädal (12.-16.10):
1. Kordamine: tund 1.
2. KONTROLLTÖÖ: tund 1 - värvused, omadussõna. 13.10
3. TUND 2. Aastaajad. lk. 13-14, uus sõnavara.

VAHEAEG

VIII Nädal (26.-30.10):
1. Dialoog h.2-3 lk.13, harjutused lk.13-14, TV lk.8
2.-3 . Tund 2. Tekst "Aastaajad" lk.15, tv. h.2-12 lk.13, TV lk.9

IX Nädal (2.-6.11):
1.-3. Tegusõna I-II pöördkond (tegema, oskama, armastama, rääkima)Lk.15-17, TV.h.2-9 lk.11

X Nädal (9.-13.11):
1. TV.lk.12-13
2. Kordamine: tund 2-aastaajad, tegusõna I-II pöördkond.
3. KONTROLLTÖÖ tund 2: aastaajad, I-II pöördkond. 12.11

XI Nädal (16.-20.11):
1. TUND 3. Kuude nimetused. Lk.21, h.3-1 lk.19
2. Kuud. Lk.19-21, uued sõnad. Mis kuus? TV h. 3-1 kuni 3-3 lk.14-15
3. Tekst "Minu sünnipäev" h. 3-10 lk.22-23, diktant (h.3-10)

XII Nädal (23.-27.11):
1. Diktant. Õnnitluskaart lk 23, TV h.3-7 lk.16
2.-3. Tegusõna I-II pöördkond (kutsuma, mängima, lugema, kuulama, vaatama) lk.23-24,TV.lk.15-17

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I trimestri lõpuks õpilane
1) oskab kokku viia hääliku ja tähe;
2) oskab kasutada õpitud väljendeid ja lühilauseid I trimestril läbitud teemadel: värvused, aastaajad,kuud.
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure,
4) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
5) oskab kirjutada õpitud sõnu ja väljendeid ning koostada neist minidialooge;
6) oskab lugeda lihtsat dialoogi ja saab loetust aru;
7) omandab I trimestril õpitud keeleteadmised: nimisõna sugu, omadussõna+nimisõna, isikulised ja omastavad asesõnad, tegusõna I-II pöördkond;
8) oskab õpetaja juhendamisel rakendada varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
9) oskab töötada õpetaja juhendamisel eesmärgistatult nii iseseisvalt, paaris kui rühmas;
10) oskab lugeda häälega, korrektse intonatsiooni ja hääldusega.

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Teadmiste ja oskuste hindamisel kasutatakse hindeid viiepallisüsteemis (kajastuvad eKoolis). Õppetegevuse vältel saab õpilane õpetajalt ka suulist või kirjalikku sõnalist tagasisidet.

I trimestri kokkuvõttev hinne kujuneb lähtuvalt õpitulemustest:
sõnade tööd, mis hõlmab selle õppetüki raames õpitud sõnavara - kokku arvestuslik hinne
jooksev kirjaik hindamine(tunnitöö, koduse ettevalmistusega vastamised, töövihiku harjutused valikuliselt, tunnikontrollid) - kokku arvestuslik hinne
suulised vastamised (õpiku harjutused valikuliselt) - kokku arvestuslik hinne

Keeleliste kontrollharjutuste ja testide hindamine:
Hinne„5“ 90-100% punktide arvust
Hinne„4“ 75-89 % punktide arvust
Hinne„3“ 50-74 % punktide arvust
Hinne„2“ 25- 49% punktide arvust
Hinne„1“ 0 – 24% punktide arvust

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö, mida on hinnatud hindega «puudulik» või «nõrk» järele vastata 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö ajal vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik. Märk "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.

Konsultatsioon reedeti kell 14.45 - 15.30 ruumis 005 või kokkuleppel õpetajaga.
Õppematerjal:
L.Panova, E. Panfilova"Trepist üles. II osa, I aste." Õpik ja töövihik 7.klassile.
Õppetaja lisamaterjalid.