Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

A-võõrkeel: 4b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kersti Kirs

inglise keele õpetaja

Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee

Loodud: 9. september 2020. a. kell 11.29
Muudetud: 9. september 2020. a. kell 11.29

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Võõrkeeleõpetus taotleb, et õpilane
• on huvitatud võõrkeele õppimisest ja selle kaudu silmaringi laiendamisest;
• õpib aktiivselt kuulama ja mõistma igapäevast võõrkeelset kõnet ja vestlust;
• omandab õige häälduse, intonatsiooni ja rütmi;
• omandab sõnavara, mis võimaldab end väljendada igapäevases suhtlemises ning vestluses õppekava temaatika piires;
• õpib lugema ja mõistma lihtsat võõrkeelset teksti ja suudab edasi anda selle sisu;
• õpib kirjutama lihtsat seotud teksti;
• julgeb omandatud teadmisi - oskusi praktikas kasutada;
• omandab erinevaid võtteid ja viise, mis hõlbustavad võõrkeelte omandamist;
• oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid ja muid vajalikke teatmeteoseid;
• huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 02.-04.09
1) Avaaktus.
2) Sissejuhatus. Õpiku tutvustus. Ainekaardi ja hindamise tutvustus. Ülevaatlik kordamine- vestlused.
3) Countries, map, languages ( English, Russian, Swedish, German). TB p 6-7. Tervitamine, tutvustamine. TB p 10-11ex 3-6, WB p 3 ex 1. Is/are/am, have got/has got. TB p 10 ex 4, WB p 3-4 ex 2-5.

II nädal 07. -11.09
1) My school and classmates. TB p 11 ex 7. Omastavad asesõnad WB p 5 ex 6-7.
2) What’s the English for …? It’s… WB p 6 ex 8, TB p 11 ex 8. Can I …? Read and make up dialogues. TB p 12 ex 9-10.
3) Unit 1 tööleht kinnistamiseks. Numbers 1-20, numbers 20, 30….100, numbers 21-100. TB p 13-14 ex 1-4.

III nädal 14. -18.09
1) Numbers 1-100. Family members. Age. WB p 8-9, ex 1-4.
2) Word test: numbers1-100. Töö tekstiga „ A letter“, What’s your address? My house number is... , TB p 15-16 ex 6-7. Can/can’t. WB p 9 ex 5-6.
3) What’s the time? TB p 16 ex 9-10. Bigger than/smaller than. WB p 11 ex 8-9, TB p 17 ex 11-12

IV nädal 21. -25.09
1) WB p 11-12 ex 9-12. TB p 18 ex 13-14. How old is…? Revision for a test.
2) TEST Unit 2
3) Reipalt koolipinki- spordipäev

V nädal 28.09 -02.10
1) Unit 3 Friendly, good, helpful, kind. TB p 19-20 ex 1-2.
2) Short answers ( kas-küsimused). Wb p 13- 14 ex 1-3.
3) Töö tekstiga: Match the dialogues and pictures. TB p 20-21, ex 3-5. Answer the questions. (Wh-questions) TB p 22 ex 6-8, WB p 15 ex 4-5.

VI nädal 05. -09.10
1) Revision of vocabulary. TB p 23 ex 9, WB p 15-17 ex 8-11.
2) Unit 3 word test. Revision for a test.
3) TEST Unit 3 -10 ; Unit 4, Animals at the zoo. TB p 24 ex 1-2, WB p 18 ex 1.


VII nädal 12. -16.10
1) There is/there are. Is there?/ are there? TB p 24-25, ex 3- 6, WB p 18-19, ex 2-4.
2) I like / I don’t like. TB p 26-27, ex 7-8, WB p 21, ex 6 don’t / doesn’t. WB p 22 ex 7.
3) Unit 4 word test. Töö tekstiga TB p 28-29, ex 9-12. Revision of grammar: WB p 25-30

KOOLIVAHEAEG

VIII nädal 26-30.10
1) Sissejuhatus veerandisse. Unit 4 tööleht kinnistamiseks.
2) Unit 5: rules. B p 30-32, Ex1-5
3) Show what you know. B p 33-34.


IX nädal 02-06.11
1) Show what you know. WB p 25-26.
2) Show what you know. B p 35-36; WB p 27-30.
3) TEST Unit 5

X nädal 09.-13.11
1) Unit 6 My Friend. B p 37-39. Ex 1-5; nimisõna mitmus. WB p 32, Ex 3,4.
2) Unit 6 likes/ hates. B p 39-40; WB p 33-34, Ex 5-7.
3) Unit 6 My Best Friend. B p 41; WB Ex 8,9 p 34-35.

XI nädal 16.-20.11
1) Unit 6 Oma sõbrast rääkimine+ kirjutamine.
2) Unit 6 word test. U 6 tööleht kinnistamiseks.
3) Tegusõna lihtoleviku 3. pöördes WB p 38-39.

XII nädal 23.-27.11
1 Unit 7 activities, TB p 46-47; WB p 40-41 Sõnavara kinnistavad harjutused töövihikus. WB p 42.
2) Unit 7 tööleht teemade kinnistamiseks.
3) Trimestrist kokkuvõtete tegemine.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
* omandab vajaliku sõnavara õppetükkide kaupa ( School. Numbers. Thank you. Zoo)
* õpib kuulamisülesannete ja rütmisalmide kaudu korrektset inglise keele hääldust ja intonatsiooni
* õpib paarilisega dialoogi harjutades suhtlema inglise keeles, kasutades õpitud keelefraase
* oskab kaaslasele esitada kas-küsimusi ja küsisõnaga algavaid küsimusi ja nendele korrektselt vastata.
* oskab nimetada ja kirjutada numbreid 1-100 ja neid vestlustes ka kasutada.( vanus, aadress, kellaaeg – tunnid ja minutid, paaris ja paaritud numbrid (even and odd numbers)
* oskab nimetada seitset keelt ( English, Estonian, Swedish, German, Russian, Finnish, Estonian) ja teab reeglit: keeled kirjutame suure algustähega
* oskab rääkida oma klassist ja koolist vähemalt 7 lausega.
* oskab moodustada etteantud sõnadest grammatiliselt korrektseid lauseid.
* oskab sõnastada käskivas kõneviisis vähemalt 7 reeglit klassis käitumisel.
* on alustanud tegusõna lihtoleviku ( the Present Simple)õppimist ( like/likes, don’t/doesn`t)
* osakab moodustada lauseid we both like/ hate
* oskab moodustada nimisõna mitmust.
* Oskab rääkida ja kirjutada 8 lauset oma sõbrast.
* Oskab moodustada omadussõna keskvõrret.

Hindamine üles

Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele.
Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise. Kasutatakse nii kujundavat hindamist kui kokkuvõtvat hindamist, mida kombineeritakse suulise või kirjaliku tagasi-/edasisidega; hinnangutega.

Õppeperioodi hinne kujuneb tunnikontrollide, esitluse ja igapäevase õppetöö (õpitud ja tundmatu teksti lugemine, jutustamine, funktsionaalne lugemine/kuulamine, sõnade tööd, kodutööd, TV täitmine, tunnis kaasatöötamine jne) käigus saadud hinnete põhjal.

Testide hindamise skaala:
hinne 5 ... 90-100% punktide arvust
hinne 4 ... 75-89%
hinne 3 ... 50-74%
hinne 2 ... 20-49%
hinne 1 ... 0- 19%

Kirjalikud tööd (testid) peab järgi vastama mitterahuldava hinde korral 10 päeva jooksul peale töö kätte saamist. Tööd tuleb järgi vastata ka siis, kui õpilane on olnud haige.
Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga kui 10 koolipäeva jooksul tööd järele ei vastata. Poolaasta koondhinne kujuneb kõigi poolaasta vältel saadud hinnete keskmise põhjal.

Konsultatsioon toimub esmaspäeviti kell 14.00-14.45 ruumis 404.