Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

B-võõrkeel (V): 6_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 27. august 2020. a. kell 12.32
Muudetud: 6. september 2021. a. kell 12.47

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

B-võõrkeele kui teise omandatava võõrkeele õpe võimaldab õpilasel laiendada oma suhtlemisvõimalusi ja kultuurilist silmaringi, tagab juurdepääsu teadmisallikaile ning loob eeldused vahetuks suhtlemiseks, toetab edasisi õpinguid ja tegevust ühiskonnas.
Põhikooli B-võõrkele õpetusega taotletakse, et õpilane:
1) saavutab keeleoskuse taseme,mis võimaldab tal igapäevastes suhtlusolukordades toime tulla;
2) huvitub võõrkeelte õppimisest ning nende kaudu silmaringi laiendamisest;
3) omandab oskuse märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära;
4) tunneb erinevaid võõrkeelte õppimise strateegiaid ning oskab neid iseseisvalt kasutada;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ja nende kultuurist;
6) oskab kasutada eakohaseid võõrkeelseid teatmeallikaid (nt teatmeteosed, sõnaraamatud, internet), et leida vajalikku infot ka teistes valdkondades ja õppeainetes.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL :
1. Tutvumine grupiga, vene keele tähtsus. Suuline kursus: tervitamine, poiss, tüdruk, mina, mis su nimi on?

II NÄDAL :
1. Suuline kursus: tervitamine ja hüvasti jätmine, tutvustamine. Kirjatähed: a, d, v, g, d, je, jo, ž, z, i
2. Suuline kursus: minu nimi on... Kuidas sinu nimi on? Kirjatähed: j, k, l, m, n, o, p, r, s, t, u
3. Trükitäht ja kirjatäht. Loeme. Kirjatähed: f, h, ts, tš, š, štš, õ, e, ju, ja, pehmendusmärk ja kõvendusmärk.

III NÄDAL :
1. Kordame kirjatähti. TUND 1. Tere! Eesnimi, perekonnanimi, poiss, tüdruk, mina, sina. TV.lk.4-5, loeme lk.7-8
2. Tund 1. Tere! eesnimi, perekonnanimi, poiss, tüdruk. Isikulised asesõnad: mina, sina. Lk.7-8
3. TUND 2. Tutvus. Lk.9-10, töö sõnavaraga.

IV NÄDAL :
1. Tund 2. Tutvus. H.2-1, 2-2 , 2-3, 2.4 lk.9-10
2. Dialoog h.2-3 lk.9, h.2-5, 2-6 lk.10 . Kirjutame tund 2 uusi sõnu. TV lk.6 Suulised dialoogid: tutvumine.
3. Tervisespordipäev.

V NÄDAL :
1. Kordamine: tunnid 1-2, tervitamine, enda tutvustamine, kirjatähed. TUND 3. Linn. Lk. 13 sõnad: loeme ja kirjutame. TV h.3-2 lk.7
2. H 3-1, 3-2, 3-3, 3-4, 3-5 lk.11-12
3. Tund 3 sõnade kirjutamine lk.11-12

VI NÄDAL :
1. Tundide 1-3 kordamine. H.3-7 lk.12
2. TK: tund 3 sõnad. Loovtöö: Linn.
3. Jutukese koostamine Kuressaare kohta. Lõpetame loovtööd.

VII NÄDAL :
1. H.3-10 lk.14-jutustame Kuressaarest. TUND 4. Minu pere - sõnad. Minu oma, sinu oma.
2.Tund 4. h. lk.15-17, TV.h.4-9 lk.11
3. Jutustame oma perest foto põhjal. Kordamine.

VIII NÄDAL :
1. Tund 5. Maa, riik. Venemaa, Eesti. H.5-1 , 5-2 lk.20, TV h.5-2 lk.13, 5-5 lk.14
2. Tund 5. Venemaa, Eesti. Dialoog h.5-3 lk.20, h.5-4, 5-5 lk.21
3. Kirjutame uusi sõnu lk.23, 24, 89

IX NÄDAL :
1. H.5-7 lk.22 - dialoogi koostamine. H.5-9, 5-10 lk.24
2. Etteütlus h.5-10 lk.24. H.5-11 lk.24, tekst "Kodu" lk.25
3. Nimisõna sugu. TV.h.5-10 lk.17

X NÄDAL :
1. Jutustame oma kodukohast ja Eestist (h.5-7 lk.22 põhjal), TV h.5-8 lk.15-16
2. Loeme ja harjutame hindele vastamiseks: h.5-5 lk.21, 5-13 lk.25
3. Hindele: h.5-5 lk.21, 5-13 lk.25, TV h.5-3 lk.14, lk.18

XI NÄDAL :
1. Kordamine KT-ks: tund 5: Venemaa, Eesti. Nimisõna sugu.
2. KONTROLLTÖÖ: tund 5: Eesti; Venemaa, Nimisõna sugu.
3. Tund 6. - sõnad. Eesti on minu kodu. TV.h.6-2 lk.19, 6-5 lk.20

XII NÄDAL :
1. H.6-1, 6-2, 6-3, 6-4 lk.26-27, eestlane-eestlanna, venelane-venelanna
2. Kirjutame uusi sõnu lk.29, 89, TV.h.6-3, 6-4 lk.20, h.6-6 lk.21
3. Kes ta on? h.6-5 lk.27, h.lk.28-29

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
1) oskab kokku viia hääliku ja tähe;
2) oskab kasutada õpitud väljendeid ja lühilauseid I trimestril läbitud teemadel: tervitamine, tutvumine, linn, pere,Eesti, Venemaa;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
5) oskab kirjutada õpitud sõnu ja väljendeid ning koostada neist minidialooge;
6) oskab lugeda lihtsat dialoogi ja saab loetust aru;
7) omandab I trimestril õpitud keeleteadmised: tähestik, nimisõna sugu, isikulised asesõnad, küsimused - Mis see on? Kes see on?;
8) oskab õpetaja juhendamisel rakendada varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
9) oskab töötada õpetaja juhendamisel eesmärgistatult nii iseseisvalt, paaris kui rühmas;
10) oskab lugeda häälega, korrektse intonatsiooni ja hääldusega.

Hindamine üles

Hindamisel kasutatakse kujundavat ja kokkuvõtvat hindamist. Kujundaval hindamisel lähtutakse õpilase arengu võrdlemisest tema eelneva tasemega, kokkuvõtva hindamise puhul võrreldakse õpilase saavutusi taotletavate õpitulemustega.
Toimub:
- tunni töö hindamine
- koduste tööde hindamine: kirjalik, suuline
- sõnavara kontroll: õigekiri+tähendus
- etteütlused
- töövihiku harjutuste valikuline hindamine
- lugemise ja jutustamise

KT 5 - arvestuslik hinne
Tunnikontrollid, sõnade tööd , etteütlused, jutustamine - arvestuslikud hinded
Protsessihinded, kodused tööd, töövihiku harjutused - kokku arvestuslik hinne
Hindamisel kasutatakse kujundavat ja kokkuvõtvat hindamist.
Igale tööle on üks järeltöö võimalus. Puudumiste korral tuleb sõnade tööd, jutustamised, tunnikontrollid ja kontrolltöö järele teha. Kui töö jääb sooritamata, siis trimestri lõpus asendatakse "T" hindega "1". Maha kirjutatud tööd hinnatakse hindega 1 ja ei kuulu parandamisele. Positiivse trimestrihinde saamiseks peavad kõik arvestuslikud hinded olema positiivsed. Tööd tuleb parandada 10 päeva jooksul töö kättesaamise päevast.
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19- 0%
Õppematerjal:
L.Panova, E. Panfilova " Trepist üles. Tähestik. " Õpik ja töövihik.
Õpetaja lisamaterjalid.